The Newtons Laboratory: Βronze στα New York Festivals για την καμπάνια της ΙΚΕΑ

Bronze διάκριση κατέκτησε η The Newtons Laboratory για την καμπάνια «Ξυπνήστε. Ώρα για ύπνο!» της ΙΚΕΑ στα φετινά διεθνή βραβεία διαφήμισης New York Festivals. Επίσης το custom AR TikTok φίλτρο «Under The Stars» για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναγνωρίστηκε ως finalist.
Η 360ο καμπάνια της ΙΚΕΑ, σε Concept της The Newtons Laboratory, παραγωγή της Picky Productions και σκηνοθεσία του Θάνου Μήτσιου, παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που προβληματίζονται αν θα αφιερώσουν χρόνο στην ξεκούρασή τους, αντί να βγουν έξω, να μιλήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να δουν νέες σειρές και ταινίες. Στην πραγματικότητα όμως, ο ύπνος τους αρέσει περισσότερο από όσο νομίζουν και η ΙΚΕΑ τους προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να τον απολαύσουν πραγματικά.
Στο πλαίσιο του 6ου Τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος “Under The Stars”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ιστορικό Παναθηναϊκό Στάδιο, που «μεταμορφώθηκε» για πρώτη φορά σε γήπεδο μπάσκετ δημιουργήθηκε ένα custom AR TikTok φίλτρο. Με έναν μοναδικό “Under The Stars” τρόπο, το φίλτρο έδινε τη δυνατότητα σε όποιον έβγαζε βίντεο στο TikTok να μπορεί να δει τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές στιγμές του Παναθηναϊκού να σχηματίζονται live σε 360° πάνω στον αληθινό ουρανό. Το κοινό έβρισκε το AR filter στον λογαριασμό του Panathinaikos BC στο TikTok ή σκανάροντας ένα QR code στο πλαίσιο προώθησης στη διάρκεια του τουρνουά. Τον πρώτο μήνα ενεργοποίησης του φίλτρου πέτυχε ένα εκατομμύριο views, περισσότερα από 35 χιλιάδες likes και 5.000 shares από φιλάθλους και μη.