To OCM Marketplace διακρίνεται με δύο βραβεία MIXX Awards 2024
To OCM Marketplace απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα MIXX Awards 2024, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την ηγετική του θέση ως κορυφαίου παρόχου adtech λύσεων στην ελληνική αγορά. Το OCM Marketplace διακρίθηκε στις εξής κατηγορίες:
GOLD στην κατηγορία Mobile Marketing Campaign για τη συνεργασία της OCM Marketplace με την Tempo OMD στην καμπάνια McDonald’s x Konstantinos Αργυρός και BRONZE στην κατηγορία Omnichannel Integration μέσω Teads & OUTBRAIN by OCM Marketplace με την Hellas Direct στην καμπάνια wallet+. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πλατφόρμες Teads και Outbrain, που πρωταγωνίστησαν στη βράβευση, προσφέρονται αποκλειστικά στην ελληνική αγορά από την OCM Marketplace, ενισχύοντας περαιτέρω τη δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακής διαφήμισης.
Ο Γαληνός Γιαγλής, Managing Director του OCM Marketplace δήλωσε σχετικά με τη βράβευση ότι «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για τις διακρίσεις μας στα MIXX Awards 2024. Τα βραβεία αυτά αντανακλούν την αφοσίωσή μας στο να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου λύσεις και συνεργασίες στους πελάτες μας, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες πλατφόρμες και στρατηγικές. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτόμες λύσεις και να προσφέρουμε μοναδικές δυνατότητες στους πελάτες μας.»
Τα MIXX Awards αποτελούν κορυφαίο θεσμό αναγνώρισης των καλύτερων ψηφιακών καμπανιών στην Ελλάδα, με έμφαση στην καινοτομία, τη στρατηγική και τα αποτελέσματα.