Τσίπρας: Αναλαμβάνω την ευθύνη άμεσης λύσης
Καλεί το λαό να ενισχύσει τη διαπραγμάτευση ψηφίζοντας \'όχι\' ο Έλληνας Πρωθυπουργός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλεί το λαό να ενισχύσει τη διαπραγμάτευση ψηφίζοντας \'όχι\' ο Έλληνας Πρωθυπουργός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα 60 ευρώ το όριο ανάληψης για τις πρώτες ημέρες, θα υπάρξει ειδική πρόβλεψη για τους συνταξιούχους. Το βράδυ της Δευτέρας θα ανοίξουν τα ΑΤΜ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο CSR Connecting Day από το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, στη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν έργα από 22 ΜΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση που πραγματοποιείται την Τρίτη 23 Ιουνίου, στο Hilton Αθηνών, με στόχο την αξιοποίηση του ενδιαφέροντος εταιρειών για δράσεις ΕΚΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κορυφαίο θέμα για τις επιχειρήσεις η ποιότητα, σύμφωνα με όσα συζητήθηκαν στο 59ο Διεθνές Συνέδριο του EOQ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνδιοργάνωση στην οποία θα παρουσιαστούν σημαντικά προγράμματα ΕΚΕ, που αναζητούν υποστηρικτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τις νέες εξελίξεις στην πλατφόρμα συλλογής, διαχείρισης, αποθήκευσης και διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου newsasset Publishing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 14ο Συνέδριο, με τίτλο \"New Challenges, New Decisions\" θα λάβει χώρα στις 25 Ιουνίου στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανησυχία στην αγορά επικοινωνίας και ΜΜΕ καθώς η κυβέρνηση επικαλούμενη διαφωνίες μεταξύ των θεσμών δεν φέρνει στην βουλή το πολυνομοσχέδιο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 26 Απριλίου η Παγκόσμια Ημέρα, με φετινό μήνυμα το “Get up, stand up. For music”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καταλύτης εξελίξεων το κορυφαίο γεγονός τραπεζικής επιχειρηματικότητας και τεχνολογίας, που διοργανώνει το ΕΙΠ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου στην Κολωνία η φετινή εκδήλωση με κεντρικό motto το \"Bridging Worlds\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory