 
            
            
        Γυναίκες που ανεβάζουν τον πήχη της ανάπτυξης
Σημαντικά ευρήματα για τον ρόλο των εργαζόμενων μητέρων, ανέδειξε το 6ο συνέδριο Women on Leadership με τίτλο «24/7», που διοργανώθηκε από τον ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Σημαντικά ευρήματα για τον ρόλο των εργαζόμενων μητέρων, ανέδειξε το 6ο συνέδριο Women on Leadership με τίτλο «24/7», που διοργανώθηκε από τον ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η αία* relate υποδέχεται το Παγκόσμιο Ετήσιο Συνέδριο της ICOM στην Ελλάδα, το τριήμερο 27-29 Απριλίου, στο ξενοδοχείο InterContinental.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη αρχίσει για τους “Time Voyagers” και το ταξίδι στο χωροχρόνο των ιδεών μέσα από το TEDx University of Piraeus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Καθοριστική η ανάπτυξη των ταλέντων για την οικονομική πρόοδο, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν σε ημερίδα που διοργάνωσε το ΕΙΜΑΔ της ΕΕΔΕ με τη Better Future, εκπρόσωπο της Mercer στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η SARGIA Partners πρωτοπορεί, διοργανώνοντας στις 19 Ιουνίου, στο BALUX Privé στη Γλυφάδα, Σεμινάριο Ηγεσίας με θέμα: Wake Up your Creative Mind!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ένα θέμα που βρίσκεται στην κορυφή του digital planning & buying, απασχόλησε την εσπερίδα που διοργάνωσε η ΕΔΕΕ τη Δευτέρα 14 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ημερίδα για το Mobile Marketing πραγματοποιεί την Πέμπτη 24 Απριλίου η Warply, στον συνεδριακό χώρο του Microsoft Innovation Center Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο συνέδριο για την χορηγία “Choregeo”, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 5 και 6 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Η εξέλιξη των media και το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης απασχόλησε τις εργασίες του συνεδρίου που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι, στις αρχές Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Εσπερίδα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) πραγματοποίησε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, στη διάρκεια της οποίας κληρώθηκαν εκπαιδευτικά σεμινάρια της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Πρεμιέρα κάνει το Διεθνές Συνέδριο για τις Ερευνητικές Υποδομές ICRI 2014, με πλήρεις δράσεις δημοσιότητας από την Choose.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
            
            
        Ερωτήματα που απασχολούν τον κλάδο, τέθηκαν και επιχειρήθηκαν να απαντηθούν στη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε με την αρωγή του ΣΗΠΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
 
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
 
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
 
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
 
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
 
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
 
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
 
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory