
Guardian: Oι λιγότερες διαδικτυακές διαφημίσεις κάνουν καλό σε όλους
Τι δείχνει πρόσφατη έρευνα που «έτρεξε» το media brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνει πρόσφατη έρευνα που «έτρεξε» το media brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι οικονομικές πιέσεις οδηγούν σε στρατηγικές αντιδράσεις, ενώ η μετακύλιση του κόστους στους καταναλωτές παραμένει, μέχρι στιγμής, η έσχατη λύση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσης 3 στους 5 Έλληνες μπαίνουν ήδη στον κόσμο της ΤΝ, με τις γυναίκες και τις ηλικίες έως 44, να οδηγούν στην τάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οικονομική ασφάλεια αναδεικνύεται ο σημαντικότερος παράγοντας άγχους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα από το Mastercard Economics Institute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα καταγράφει τη χαµηλότερη εµπιστοσύνη στις ειδήσεις (22%) ανάµεσα σε 48 χώρες, ενώ µόνο 22% εµπιστεύεται επίσηµες πηγές (κυβερνητικά sites).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα αποκαλύπτει το προφίλ των τακτικών επισκεπτών της Pepco και τι τους εμπνέει εμπιστοσύνη στο brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκθεση της KPMG δείχνει ότι τα ποσοστά κατανάλωσης παράνομων τσιγάρων παραμένουν σε ανησυχητικά επίπεδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρατηρείται μετατόπιση στη σχέση ισχύος μεταξύ εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και λιανεμπόρων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βάση την 14η ετήσια έρευνα της Deloitte, "Global Gen Z and Millennial Survey"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτογενής έρευνα στις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Gen Z στο Επίκεντρο της Παγκόσμιας Εργασιακής Μετάβασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory