ICCO: Η σημασία διαχείρισης φήμης
Πολύ σημαντική για τους οργανισμούς, τα στελέχη, τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και τις κυβερνήσεις είναι η διαχείριση της φήμης, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πολύ σημαντική για τους οργανισμούς, τα στελέχη, τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και τις κυβερνήσεις είναι η διαχείριση της φήμης, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την άμεση επίδραση που ασκούν τα social media στην καταναλωτική δαπάνη, απέδειξαν τα αποτελέσματα μελέτης που παρουσίασε η υπηρεσία 360ο Digital Influence της Ogilvy PR σε συνέδριο της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρόπους να μειώσουν τα έξοδά τους, αναζητούν οι καταναλωτές σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με νέα έρευνα της Nielsen, ενώ οι Έλληνες εστιάζουν το ενδιαφέρον σε προσφορές και οικονομικές συσκευασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To games.gr είναι το μεγαλύτερο ελληνικό gaming site και αποτελεί το ιδανικό όχημα προκειμένου να προσεγγίσει κανείς δυναμικά όλη την οικογένεια. Το case study που ακολουθεί, το αποδεικνύει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ύψος των 17,7 δισ. ευρώ άγγιξε το 2010 η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις νέες αγοραστικές συνήθειες των γυναικών και την αλληλεπίδρασή τους με τα παραδοσιακά και σύγχρονα Μέσα ανέδειξε η νέα έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen σε 6.500 γυναίκες από τις 21 μεγαλύτερες χώρες του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το μέλλον της εργασίας στην Ευρώπη, τον τρόπο με τον οποίο θα εργάζονται οι Ευρωπαίοι πολίτες και τις σχέσεις με τους εργοδότες τους, εξέτασε μεταξύ άλλων η έρευνα «Future Jobs» της Adecco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αύξηση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά επέδειξε η Έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του οπά και ο καθηγητής Γ. Μπάλτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πτώση παρουσίασε ο κλάδος της Κινητής Τηλεφωνίας στην Ελλάδα και το 2010, καταγράφοντας μείωση σε επίπεδο κύκλου εργασιών κατά 18%, αγγίζοντας τα 3.571 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμφωνία συγχώνευσης Eurobank και Αlpha Bank να είναι γεγονός, έρευνα της Focus Bari δείχνει πως το 30% των Eλλήνων καταναλωτών συναλλάσσονται με αυτές τις δυο τράπεζες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέσσερα στα δέκα ευρωπαϊκά νοικοκυριά αγοράζουν «δεσμοποιημένες» υπηρεσίες διαδικτύου, τηλεφώνου και τηλεόρασης από ένα και μοναδικό πάροχο, σύμφωνα με νέα έρευνα του Ευρωβαρομέτρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άμεσες αλλαγές σε επίπεδο οικονομίας, επιχειρηματικής στρατηγικής και ανθρώπιου δυναμικού, θέλουν οι επιχειρηματίες, με βάση την αξιολόγηση της έρευνας του Cornerstone Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory