To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διείσδυση 15% των smartphones στην Ελλάδα

Διείσδυση 15% των smartphones στην Ελλάδα
Διείσδυση 15% των smartphones στην Ελλάδα

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από σχετική έρευνα της GfK Custom Research στην Ελλάδα και άλλες 6 χώρες, η οποία καταδεικνύει τη συνέχιση της ανοδικής δυναμικής αλλά και τη μετατόπιση των αγοραστικών κριτηρίων από τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες στις «εμπειρίες» κατά τη χρήση.

Αναλυτικά για την Ελλάδα, η έρευνα δείχνει πως η διείσδυση και η πρόθεση αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερες στους άντρες και τις ηλικίες 18-34, στα κοινά δηλαδή με μεγαλύτερη τεχνολογική εξοικείωση και υψηλότερη ενασχόληση με το Internet, ενώ βασική απαίτηση και βασικό κίνητρο αγοράς μιας συσκευής smartphone φαίνεται πως είναι η πρόσβαση στο Internet, ακολουθούμενη από το κατέβασμα εφαρμογών.

H Nokia κατέχει την πρώτη θέση ως τώρα στη διείσδυση (ποσοστό κατόχων, όχι μερίδιο πωλήσεων) στα smartphones με έμφαση στις ηλικίες 35-44, ακολουθεί η Sony Ericsson με έμφαση στις μικρότερες ηλικίες, καθώς και η Apple με το i-Phone.