To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Focus Bari: Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί Ad Blocker

Focus Bari: Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί Ad Blocker

Η Πανελλήνια Έρευνα Profiles διεξάγεται σε συνεχή βάση στην Ελλάδα από την Focus Bari | YouGov.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ' ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Η πρόσφατη έκδοσή της τον Μάρτιο 2022 σε δείγμα 6.676 ατόμων έδειξε ότι:

  • Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν Ad Blocker
  • Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ ανδρών και νεαρών ηλικιών, και…
  • Πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ότι στα κινητά
  • Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές / intrusive διαφημίσεις, για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά, να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησής τους και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους

 Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ