To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

100 sessions, χιλιάδες marketers, 1 κοινός στόχος

100 sessions, χιλιάδες marketers, 1 κοινός στόχος
100 sessions, χιλιάδες marketers, 1 κοινός στόχος

Μέσα από 100 sessions, με καταξιωμένους ομιλητές από το χώρο του Online Marketing - όπως είναι ο David Meerman Scott, πολυγραφότατος συγγραφέας best seller γύρω από το νέο Marketing και PR, ο Rand Fishkin, ιδρυτής του δημοφιλούς SEO MOZ, ο Scott Monty, υπεύθυνος των Social Media της Ford για χρόνια και ο Danny Sallivan, guru του Search Engine Marketing - το συνέδριο Inbound 2014 συνεχίζει να ενημερώνει, να εμπνέει και να εκπαιδεύει συνεργάτες, υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες γύρω από το concept του Inbound Marketing.

Από τα πιο δημοφιλή sessions ήταν εκείνα που ανέλυαν τον τρόπο με τον οποίο η HubSpot ενορχηστρώνει και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες online marketing, ξεκινώντας από τον πολύ βασικό καθορισμό των buyer personas - υποψήφιων πελατών, την αναγνώριση και καταγραφή των βασικών keywords που σχετίζονται με τις ανάγκες τους στην προσπάθειά τους να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν και τέλος την δημιουργία του μοναδικού περιεχομένου που θα αναρτηθεί σε ένα optimized (σωστά προετοιμασμένο) web site.

Εκεί, ο επισκέπτης μέσα από στρατηγικά ενσωματωμένα call to actions θα οδηγηθεί στα κατάλληλα landing pages όπου θα μετατραπεί από ανώνυμος επισκέπτης σε έναν επώνυμο ενδιαφερόμενο. Στη συνέχεια, οι στοχευμένες email καμπάνιες και η σωστή εκμετάλλευση όλων των διαθέσιμων social media καναλιών λειτουργούν σαν υπενθυμίσεις για τον ενδιαφερόμενο. Τέλος, βασιζόμενοι στο αναλυτικό reporting οι αποφάσεις πλέον είναι συνάρτηση δεδομένων και αναλύσεων, ενώ συμβαίνουν πολύ γρηγορότερα από ότι θα περίμενε κανείς.

Χαρακτηριστική είναι η αναφορά σε μια μελέτη της HubSpot που κατέληξε ότι το κόστος απόκτησης ενός lead μέσα από μια inbound marketing στρατηγική είναι 60% μικρότερο από το αντίστοιχο κόστος απόκτησης μέσα από παραδοσιακές διαδικασίες outbound marketing.

H WEDIA Digital Agency, ο 1ος επίσημος συνεργάτης της HubSpot στην Ελλάδα, βρίσκεται στο συνέδριο και μεταδίδει καθημερινά ενδιαφέροντες και χρήσιμες πληροφορίες από τη διεύθυνση http://www.wedia.gr/inbound2014