To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανακοινώθηκε το Interact Congress 2014

Ανακοινώθηκε το Interact Congress 2014
Ανακοινώθηκε το Interact Congress 2014

Ηγέτες από το ευρωπαϊκό ψηφιακό οικοσύστημα θα συγκεντρωθούν για δύο ημέρες στο συνέδριο με κεντρική θεματολογία \"Creating a new era for growth\". Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα συζητηθούν θέματα σχετικά με Programmatic, Data, Brand Advertising Metrics, Mobile, Native & Video advertising, Privacy, Innovation & Geolocation.

Ήδη έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους οι ακόλουθοι ομιλητές:

Andy Hart, Vice President, Microsoft Europe
Scott Joslin, VP Effectiveness, ComScore
Giuseppe de Martino, Executive VP, Dailymotion
Will Hayward, VP Advertising Europe, Buzzfeed
Laurent Gibb, VP Media & Publishers, myThings
Stephan Noller, CEO, Nugg.ad
Pierre Chappaz, Co-Founder & CEO, eBuzzing
Frédéric Joseph, CEO, Performics EMEA
Sarah Wood, Co-Founder & COO, Unruly
Didier Ongena, General Manager, Microsoft Advertising Western Europe
Grégory Gazagne, Managing Director Europe, Criteo
Anne de Kerckhove, Managing Director EMEA, Videology
Gilles Babinet, European Digital Champion for France & Chairman, Captain Dash
Jennifer Belissent, Principal Analyst, Forrester
Daniel Knapp, Director Advertising Research, IHS Electronics & Media


eDay Ranking 2014

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα απονεμηθεί για πρώτη φορά η διάκριση eDay (European Digital Agency of the Year). Η διάκριση αυτή θα αναδείξει το έργο digital & media agencies ή ευρωπαϊκών digital advertising networks και των brands τους. Στόχος είναι η παρουσίαση των πιο δημιουργικών έργων και η βράβευση των καλύτερων καμπανιών από τους ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς του 2013.

Στο συνέδριο θα δοθούν, επίσης, τα IAB Europe Research Awards  τα οποία αναδεικνύουν τη συμβολή διαφόρων ομάδων στην ανάπτυξη του κλάδου από πρωτοποριακά ερευνητικά projects και τα MIXX Awards Europe τα οποία βραβεύουν τις καλύτερες διαδραστικές καμπάνιες της Ευρώπης.

Τέλος, σημειώνεται πως το περιοδικό adbusiness αποτελεί για ακόμη μια χρόνια επίσημο Media partner του συνεδρίου.