To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανακοινώθηκε το Social@Ogilvy

Ανακοινώθηκε το Social@Ogilvy
Ανακοινώθηκε το Social@Ogilvy

Με τη δημιουργία του Social@Ogilvy, οι υπηρεσίες που ήταν μέχρι σήμερα ειδικότητα της Ogilvy Public Relations, επεκτείνονται σε όλες τις υπηρεσίες marketing, δημιουργώντας ένα δυναμικό, παγκόσμιο δίκτυο από social media experts. Επιπλέον, το Social@Ogilvy συνδέει τις υπηρεσίες Marketing, Επικοινωνίας, CRM, πωλήσεων και πολλών άλλων, προκειμένου να προσφέρουν επτά μεγάλα social solutions. Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν, πέρα από το Social Media Marketing & Communications, και Social Shopping, SocialCRM, Social Care, Social Business Solutions, Listening and Analytics, καθώς και το μοντέλο μέτρησης Conversation Impact™.

\"Πλέον, ανεξάρτητα από την πόρτα που θα κτυπήσουν οι πελάτες στην Ogilvy, θα έρχονται σε επαφή με την ομάδα Social@Ogilvy για να τους προσφέρει ευέλικτες και μετρήσιμες λύσεις. Αναφέρομαι στην πρόσβαση σε ειδικούς των social media που βρίσκονται σε κάθε τομέα του marketing και της επικοινωνίας\" είπε αρχικά ο John Bell, Global Managing Director του Social@Ogilvy και συνέχισε: \"Έχουμε δουλέψει σκληρά τα εφτά τελευταία χρόνια  για να ορίσουμε και να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες πρακτικές των social media στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η πραγματική δύναμη των social media για την επιχείρηση το 2012 και στο μέλλον, βρίσκεται στις ολοκληρωμένες λύσεις, όχι σε μεμονωμένα προγράμματα\".

Με περισσότερους από 550 social media experts σε όλο τον κόσμο -και ακόμη 4,000 digital experts- η ομάδα Social@Ogilvy, αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο των συμβούλων στρατηγικής social media, που προσφέρουν λύσεις σε παγκόσμιο, αλλά και τοπικό επίπεδο. Η έδρα του βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, ενώ η ηγετική ομάδα αποτελείται από τους John Bell (Global Managing Director), Tom DeLuca (Chief Operating Officer) και Brandon Berger (Chief Digital Officer της Ogilvy & Mather). Στην Ελλάδα, επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Παναγιώτης Βρυώνης, που είχε ως σήμερα τη θέση του 360 Digital Influence Director της assetOgilvy.

Από την πλευρά της,  η EAME Chief Digital Officer της εταιρείας, Patou Nuytemans, τόνισε: \"Υπάρχουν απίστευτες ευκαιρίες σήμερα για τα brands να προκαλέσουν διάδραση ανάμεσα στους καταναλωτές και να αλληλεπιδράσουν απευθείας με αυτούς. Οι σημερινοί καταναλωτές με τα social χαρακτηριστικά τους, μπορούν να βοηθήσουν να χτιστούν τα brands, είναι ανοικτοί σε στενότερες σχέσεις με το brand, ορίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές και επηρεάζουν τη φήμη του brand με νέους τρόπους. Συνεπώς, τα social media δεν μπορούν πρέπει να παραγκωνίζονται σε μια γωνιά του δικτύου μας.  Όπως ακριβώς έχουμε όλοι μαζί αγκαλιάσει τις υπηρεσίες Digital του Ομίλου μας, έτσι επεκτείνουμε και την εξειδίκευσή μας στα social media για να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές λύσεις στη διαφήμιση, στα προγράμματα CRM, στις Δημόσιες Σχέσεις και σε όλες τις υπηρεσίες προς τους πελάτες μας\".