To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Απαντήσεις της Mayer για το Tumblr

Απαντήσεις της Mayer για το Tumblr
Απαντήσεις της Mayer για το Tumblr

Απάντηση σε ερώτημα που της τέθηκε, στη διάρκεια του the 4A\'s Transformation Conference του Μπέβερλι Χιλς, σχετικά με το «πώς σχεδιάζει η Yahoo να πάρει πίσω το 1 δις. δολάρια που επένδυσε για το Tumblr», επιχείρησε να δώσει η επικεφαλής της Yahoo, Marissa Mayer. Το ερώτημα έθεσε ο δημοσιογράφος Rob Norman για λογαριασμό της GroupM, επισημαίνοντας παράλληλα πως, σύμφωνα με τον ιδρυτή του David Karp, το Tumblr έχει χαρακτηριστεί σαν «μια ωραία δημιουργική παλέτα, αμόλυντη από διαφημίσεις».

Αρχικά, η Mayer επισήμανε πως το site αποτελεί μια τεράστια δεξαμενή περιεχομένου, με 176 εκατομμύρια ανεξάρτητα blogs. Επιπλέον, χαρακτήρισε το Tumblr σαν «ένα συναρπαστικό καμβά για αφήγηση ιστοριών» και μια σπουδαία πλατφόρμα για τη δημοσίευση περιεχομένου, όπως το Yahoo Food.  

Στη συνέχεια, παραδέχτηκε πως η πρόκληση έγκειται στη δημιουργία διαφημίσεων, που θα είναι «συναρπαστικές και τόσο ωραίες, όσο τα projects, η ποίηση και άλλα πράγματα που ποστάρονται εκεί». Επιπρόσθετα, είπε πως οι διαφημίσεις στο Tumblr σήμερα – ειδικά οι radar ads και τα sponsored posts- αποδίδουν καλύτερα από το περιεχόμενο, τουλάχιστον σε επίπεδο sharing. «Το μέσο post στο Tumblr γίνεται reblogg 14 φορές περίπου. Το μέσο sponsored post γίνεται reblogg 10.000 φορές. Είναι συναρπαστικό το μέγεθος του reach» τόνισε η Mayer.