To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Games.gr: «Κερδίζει» παιδιά και γονείς

Games.gr: «Κερδίζει» παιδιά και γονείς
Games.gr: «Κερδίζει» παιδιά και γονείς

Μέσα στο games.gr οι γονείς βρίσκουν ένα ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον για τις online δραστηριότητες των παιδιών τους. To games.gr με παραπάνω από 60.000 παιχνίδια κατηγοριοποιημένα σε περισσότερες από 100 κατηγορίες, αποτελεί το ιδανικό διαφημιστικό μέσο για όλες τις ηλικίες, για μικρούς και μεγάλους.

Ακολουθεί ένα case study online δημιουργικής ενέργειας αποκλειστικά στο games.gr, που δημιουργήθηκε για τη Mattel από την Carat και την AdWeb.

Η Πρόκληση

Η Mattel και η Carat ήθελαν να φέρουν σε επαφή τους μικρούς φίλους της Barbie και των Hot Wheels με τα αγαπημένα τους παιχνίδια, δίνοντάς τους την ευκαιρία να παίξουν online. Βασικός στόχος η αύξηση του traffic στο site της Mattel και στα αντίστοιχα προϊοντικά sites, καθώς και η αύξηση του «playability».

Απαραίτητη και σημαντική προϋπόθεση για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, οι γονείς να «εγκρίνουν» και να θεωρήσουν ασφαλή για τα παιδιά τους την όλη ενέργεια.

To Περιβάλλον

Έρευνα που διεξήγαγε το LSE σε 25 ευρωπαϊκές χώρες τον Αύγουστο του 2011, ανάμεσα σε αυτές και η Ελλάδα, έδειξε ότι το 75% των παιδιών χρησιμοποιούν Internet. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η online συμπεριφορά των γονέων επηρεάζει σημαντικά την online συμπεριφορά των παιδιών, ενώ οι δυο κυριότεροι λόγοι που τα παιδιά στα πρώτα στάδια χρήσης του Ιnternet το χρησιμοποιούν είναι για τις σχολικές εργασίες τους και για online παιχνίδια.

To Games.gr

• Το μεγαλύτερο ελληνικό gaming site με πάνω από 745.000 μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες, 3.400.000 μηνιαίες επισκέψεις και περισσότερα από 25.000.000 Pageviews (by Google Analytics).
• Το 54% των επισκεπτών είναι γονείς που έχουν τουλάχιστον ένα παιδί, σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen.
• Το 20% του κοινού είναι έφηβοι και νέοι.
• Έχει μέσο χρόνο ένα παραμονής πάνω από 10 λεπτά.
• Είναι το ιδανικό μέσο για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ του επιλεγμένου κοινού και του Brand.

Η Ενέργεια

Η Carat και η AdWeb σχεδίασαν και υλοποίησαν τη δημιουργία branded categories στο games.gr & viral προβολής τους εντός του generic περιεχομένου του site. Πρακτικά δημιουργήθηκαν δυο ξεχωριστές κατηγορίες παιχνιδιών, όπου και τα παιχνίδια αλλά και το περιβάλλον είχαν «total branding» ως Barbie και Ηot Wheels αντίστοιχα. Επιπλέον, το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά φιλοξενήθηκε σε υπάρχουσες σχετικές κατηγορίες του games.gr, π.χ. Παιχνίδια για Κορίτσια.

Οι δυο κατηγορίες είχαν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
• Προβολή των branded categories στα προτεινόμενα παιχνίδια, προκειμένου να αυξηθεί η δοκιμή και η χρήση των παιχνιδιών.
• Social δυνατότητες ανά παιχνίδι προκειμένου ο χρήστης να δηλώσει την προτίμησή του στους social κύκλους του.
• Καταγραφή του playability του κάθε παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο και αξιοποίηση των δεδομένων προκειμένου να εμφανίζονται τα παιχνίδια με υψηλό «play rate».
• Δυνατότητα voting από τους χρήστες προκειμένου να καταμετρώνται οι προτιμήσεις τους και να εμφανίζουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια υψηλότερα στις σχετικές generic κατηγορίες του games.gr.

Οι χρήστες του games.gr, όποτε επέλεγαν να παίξουν ένα συγκεκριμένο παιχνίδι μέσα από τα branded categories, κατευθυνόταν στο site της Mattel και του αντί- στοιχου παιχνιδιού. Όλη η ενέργεια προωθήθηκε στο games.gr με promo buttons & banners, προκειμένου να εξασφαλισθεί η επιτυχία, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε η φιλοξενία των παιχνιδιών σε πολλαπλές υπάρχουσες κατηγορίες.

Τα αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα της ενέργειας επιβεβαίωσαν τη δυναμική του games.gr. Μέσα στις πρώτες 45 ημέρες της ενέργειας είχαμε παραπάνω από 500.000 Pageviews των branded categories και περισσότερα από 3.500.000 branded impressions. Τέλος, το πιο σημαντικό στοιχείο ήταν ο αριθμός επισκέψεων στο site της Mattel που έφθασε κοντά στις 260.000, ενώ η ενεργεια συνεχίζεται.

Εάν λάβουμε υπόψη μας το κόστος της ενέργειας σε σχέση με το αποτέλεσμα, σίγουρα το κόστος ανά lead ήταν εξαιρετικά χαμηλό σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη λύση διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Το games.gr έχει ως υψηλή προτεραιότητά του να παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για τους επισκέπτες του που βρίσκονται σε μικρή ηλικία. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το games.gr δεν συνεργάζεται διαφημιστικά με προϊοντικές κατηγορίες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν επιβλαβείς για τις πιο ευαίσθητες ηλικίες.

Σε αυτό το πλαίσιο, το games.gr έχει συνεργαστεί με την 3E και το προϊόν Amita Fun για τη δημιουργία ενός «Kids Amita Fun» καναλιού μέσα στο games.gr, με επιλεγμένο περιεχόμενο, προκειμένου αυτό να αποτελέσει μια ασφαλή λύση για τους γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να παίζουν online σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ενισχύοντας σημαντικά και την επισκεψιμότητα του site της Amita Fun. To games.gr αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά από την AdWeb, προσφέροντας ειδικές media ενέργειες βάσει του κοινού-στόχου και των προϊοντικών χαρακτηριστικών και στόχων.