To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η H+K Strategies για τη Heineken

Η H+K Strategies για τη Heineken
Η H+K Strategies για τη Heineken

Οι Κοza Mostra εμπνεύστηκαν από τη νέα διεθνή digital ενέργεια της Ηeineken, «Dropped», που πραγματοποιείται μέσω του Heineken Dropped YouTube channel, συμμετέχοντας στην ελληνική καμπάνια με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
 
O τραγουδιστής Ηλίας Κόζας έγραψε ειδικά για το Project το νέο τραγούδι του group «Τι κάνω εδώ;». Το τραγούδι, που έχει ήδη ξεχωρίζει στα charts, μεταφέρει το κλίμα της περιπέτειας και του “Dropped”, δίνοντας έμφαση στο κόκκινο αστέρι της Heineken, αλλά και στη βάρκα – παπί, με την οποία διέσχισε τη ζούγκλα της Καμπότζης ο Έλληνας πρωταγωνιστής Σταύρος Κώττας. Το τραγούδι συνοδεύεται από ένα εξαιρετικής αισθητικής video-clip, σε σκηνοθεσία Κυριάκου Νουχουτίδη, που ήδη προβάλλεται στα μουσικά κανάλια και στο YouTube.

Την ιδέα για τη δημιουργία του τραγουδιού και την επιμέλεια της ενέργειας ανέλαβε η Hill+Knowlton Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Aθηναϊκή Ζυθοποιία. Οι υπηρεσίες της συμπεριελάμβαναν συμβουλευτική επικοινωνίας, creative concept development, καθώς και ολοκληρωμένο πρόγραμμα υλοποίησης με ενέργειες Influencers MKTG, Μedia relations σε online & off line media & event marketing.