To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η H+K Strategies παρουσιάζει το RADAR®

Η H+K Strategies παρουσιάζει το RADAR®
Η H+K Strategies παρουσιάζει το RADAR®

Η νέα υπηρεσία  της Hill+Knowlton Strategies, μέλους του WPP Group, «ακούει» και αποτυπώνει καθημερινά τις χιλιάδες συζητήσεις του σύγχρονου καταναλωτή/shopper/πολίτη. Το RADAR® μετατρέπει όλη την πληροφόρηση σε γνώση, λειτουργώντας ως στρατηγικό εργαλείο πλοήγησης στο ιδιαίτερα κρίσιμο οικονομικό περιβάλλον. Επιπλέον ειδοποιεί έγκαιρα τις επιχειρήσεις για επερχόμενες κρίσεις.

Με αφορμή το λανσάρισμα αυτό, ο CEO & Partner της Hill+Knowlton Strategies, Πέτρος Κωνσταντινίδης, δήλωσε σχετικά: «Σήμερα, που οι οικονομικοί πόροι ολοένα και περιορίζονται, εργαλεία όπως τo RADAR® είναι ανεκτίμητης αξίας, δεδομένου ότι παρέχει σε πραγματικό χρόνο, πληροφορίες και δεδομένα σε πολύ χαμηλό κόστος. Μία πραγματική πυξίδα για την αγορά, τα διευθυντικά στελέχη και στελέχη του Marketing, που αγωνίζονται να κρατήσουν σταθερά τα μερίδιά τους μέσα στο περιβάλλον της ύφεσης, προστατεύοντας τις πωλήσεις τους και τη φήμη της εταιρίας τους. Το RADAR® επίσης μετράει το «μερίδο φωνής», δηλαδή Number of Conversations (NOC) ανάμεσα στις μάρκες μιας κατηγορίας. Παράλληλα, αποτυπώνει και το tonality, δηλαδή αν οι συζητήσεις είναι θετικές-αρνητικές-ουδέτερες».

Τέλος, ο κ. Κωνσταντινίδης υπογράμμισε: «Σήμερα, στη σύγχρονη εποχή του Digital Marketing, o,τιδήποτε δεν ξέρεις, είναι σίγουρο ό,τι θα σε βλάψει».