To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Marketing Greece και οι bloggers

Η Marketing Greece και οι bloggers
Η Marketing Greece και οι bloggers

Το πρώτο της “Blog Trotters 2014” event διοργανώνει η Marketing Greece το διάστημα 30 Mαΐου-2 Ιουνίου. Με τίτλο «What’s the Story?», το event έχει στόχο να παρουσιάσει τη στροφή της Ελλάδας στην καινοτομία αλλά και το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Ειδικό βάρος πέφτει φέτος στα travel startups.

Σε αυτό το πλαίσιο έχει προσκληθεί στην Αθήνα μια επιλεγμένη ομάδα βραβευμένων travel bloggers, οι οποίοι ξεκινώντας με μία διαδραστική εμπειρία στις 30 Μαΐου, θα βιώσουν από κοντά το νέο destination portal της Marketing Greece, το Discovergreece.com, και θα συζητήσουν με 6 ελληνικά travel startups τις ιστορίες που κρύβουν πίσω από την πρωτοβουλία τους.

Η Marketing Greece φέρνει στην Ελλάδα digital influencers από τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία, με στόχο να δημιουργηθεί μία και μοναδική «ιστορία» που παρουσιάζει τη νέα και φιλόδοξη Ελλάδα μέσα από τα digital media. Εστιάζοντας στην προσωπικότητα και την εμπειρία, στόχος είναι να παρουσιαστεί το πρόσωπο μιας νέας Ελλάδας, που αφήνει πίσω της την κρίση, αξιοποιώντας ταυτόχρονα και τον Τουρισμό.

Στην ομάδα των προσκεκλημένων συμπεριλαμβάνονται αρκετοί βραβευμένοι bloggers. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η Backpacker Becki, που ήταν UK blogger of the year 2013 και ο Chistian Graham, που ανήκει στην Ομάδα των Instagrammers London και θα βρεθεί με εκπρόσωπο στην Ελλάδα των Instagrammers GR.  Όλοι μαζί έχουν περισσότερους από 60.000 followers στο twitter, 119.000 followers στο instagram και 118.000 monthly visits.

Η περιήγηση

Θα πρέπει να σημειωθεί πως κατά τις επόμενες τρεις ημέρες του event, οι bloggers θα έχουν την ευκαιρία μέσα από ένα fam trip να ζήσουν την εμπειρία της Αθήνας και της Αθηναϊκής Ριβιέρας, μέσα από κλασσικές και μοντέρνες περιηγήσεις όπως urbanart, γευσιγνωσία, γαστρονομία, επίσκεψη στην Ακρόπολη και το μουσείο της καθώς και μία επίσκεψη στην παραλία!

Αξίζει να σημειωθεί πως στόχος της Marketing Greece είναι το event να εξελιχθεί σε θεσμό και κάθε χρόνο να εμπλουτίζεται. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της, στόχος για τον επόμενο χρόνο είναι να προσκληθούν bloggers και από άλλες χώρες, ενώ διαφορετική, φυσικά, θα είναι και η θεματική.