To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ΜcCann δημιουργεί για την Amita Motion

Η ΜcCann δημιουργεί για την Amita Motion
Tι ακριβώς είναι το Playmotion, η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας που δημιούργησε η McCANN Athens για την Amita Motion; Πώς προέκυψε η ιδέα γι’ αυτήν;

Γιώργος Τριδήμας, Business Director, McCann: To Playmotion είναι η νέα πλατφόρμα της Amita Motion, την οποία δημιουργήσαμε έχοντας στόχο να μεταφέρουμε τα συναισθήματα της Ημέρας Θετικής Ενέργειας στους fans της μάρκας, όχι μόνο κατά την περίοδο της ΗΘΕ, αλλά όλη τη χρονιά. Βασικοί πυλώνες της πλατφόρμας είναι η μουσική, οι εμπειρίες και οι εκπλήξεις. Βέβαια, λόγω του ότι η Amita Motion έχει μία διαχρονική σχέση με τη μουσική, τόσο μέσα από την Ημέρα Θετικής Ενέργειας αλλά και λόγω των πολλών μουσικών projects που έχει δημιουργήσει με συνέπεια εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα μπορούσε η μουσική να μην πρωταγωνιστεί στο Playmotion!

Ποιες ήταν οι προκλήσεις σχετικά με τη δημιουργία της πλατφόρμας; Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ζήτημα που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε;

Σόνια Δήμογλη, Business Unit Marketing Director, Coca-Cola Hellenic: Η πιο μεγάλη πρόκληση ήταν να καταφέρουμε να μεταφέρουμε 365 μέρες το χρόνο όσα συναισθήματα έχουν νιώσει οι φίλοι της Amita Motion στη μεγαλύτερη μουσική γιορτή της χρονιάς, μέσα από αυτήν τη νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα! Γνωρίζουμε πως οι νέοι που ανήκουν στην generation Ζ, έχουν πολλαπλά passion points, ενώ μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους είναι online.  Όμως, την ίδια στιγμή, είναι σε μια συνεχή κίνηση και μπορείς να τους βρεις σε μια πλατεία ή σε ένα mall με την παρέα τους. Συνεπώς, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε έναν online «χώρο» όπου με βασικό όχημα τη συσκευασία του αγαπημένου τους προϊόντος, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενέργειες που θα ξεκλειδώνουν σταδιακά καθημερινά, χαρίζοντάς τους #kathemera μουσική, #kathemera εμπειρίες, #kathemera εκπλήξεις.

Υποστηρίχθηκε η πλατφόρμα με κάποιους διαγωνισμούς και άλλες επικοινωνιακές δράσεις;


Σόνια Δήμογλη: Φυσικά! Από την πρώτη μέρα κιόλας της νέας πλατφόρμας, οι φίλοι της Amita Motion έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν μουσικά δώρα μέσα από διαγωνισμούς με τυχερούς κωδικούς κάτω από το καπάκι της συσκευασίας της Amita Motion.  Ήδη έχουν «τρέξει» τρεις διαγωνισμοί, μέσα από τους οποίους εκατοντάδες τυχεροί κέρδισαν εισιτήρια για μουσικά events, φορητά ηχεία για να ακούνε τις αγαπημένες τους μουσικές λίστες, meet & greets με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες, ενώ ένας μεγάλος νικητής κέρδισε ένα ταξίδι στο Λας Βέγκας σε ένα από τα πιο hot festival της Αμερικής, το Life is Beautiful! Πέρα από τους διαγωνισμούς, το Playmotion by Amita Motion σύστησε στο κοινό το μουσικό project “Join The Beat”, μέσα από το οποίο η Ελένη Φουρέιρα και ο ράπερ Lil Barty δημιούργησαν μαζί με το κοινό ένα νέο τραγούδι, το οποίο έγινε αμέσως viral στα social media.  Άρα πρόκειται για ένα crowdsourcing project, μέσα από το οποίο η Amita Motion έδωσε για ακόμη μία χρονιά τη δυνατότητα στους νέους να εκφραστούν για ένα από τα αγαπημένα passion points τους, τη μουσική. Μια ενέργεια που δημιουργήθηκε και εκτελέστηκε από το MAD TV για λογαριασμό της Amita Motion. Παράλληλα, μέσω του Playmotion, ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με την παγκόσμια μουσική πλατφόρμα Spotify. Πιο συγκεκριμένα, διάσημοι youtubers και καλλιτέχνες δημιουργούν τις δικές τους λίστες στο Spotify, τις οποίες μπορούν να απολαύσουν οι fans της Amita Motion σκανάροντας με το Spotify app τους κωδικούς πάνω στις συσκευασίες της αγαπημένης τους μάρκας χυμού. Τέλος, η συνεργασία μας με την Ελένη Φουρέιρα συνεχίστηκε, δημιουργώντας μία συλλεκτική συσκευασία με την ίδια, όπου μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο QR code πάνω στη συσκευασία, το κοινό μπορεί να ακούσει ένα νέο τραγούδι της Ελένης Φουρέιρα, αποκλειστικά για ένα μήνα στο Playmotion!

Πώς κινηθήκατε και κινείστε ακόμη στο χώρο του digital και των social media με στόχο την επικοινωνιακή στήριξη της νέας πλατφόρμας;

Ηλίας Παντελόπουλος, Managing Director, MRM/ McCann: Σε ένα πολύ δυναμικό ψηφιακό περιβάλλον, όπου οι τάσεις αλλάζουν καθημερινά, μέσω της στρατηγικής επικοινωνίας μας, καταφέραμε να «συναντήσουμε» τους νέους σε πολλά διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας με το σωστό περιεχόμενο και πάντα μιλώντας στη γλώσσα τους. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέραμε να δημιουργήσουμε πολύ γρήγορα αναγνωρισιμότητα για τη νέα μας πλατφόρμα με βασικό όχημα τη μουσική. Χτίσαμε ένα πραγματικό hub επικοινωνίας και διάδρασης, δίνοντάς τους την ευκαιρία να κάνουν το Playmotion «δικό» τους, δημιουργώντας οι ίδιοι περιεχόμενο και λειτουργώντας ως ambassadors της πλατφόρμας.

















Ποια είναι, μέχρι στιγμής, η ανταπόκριση του νεανικού κοινού στην πλατφόρμα; Ποιο το feedback που λαμβάνετε;

Ηλίας Παντελόπουλος:
Με πάνω από 90.000 χρήστες από το ξεκίνημά της και με χιλιάδες διαδράσεις την ημέρα στα social media της μάρκας, η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι η πιο δυνατή ενέργεια από την Amita Motion μέχρι σήμερα, ενώ το γεγονός πως δεχόμαστε καθημερινά μηνύματα από το κοινό, μας οδηγεί πολύ πιο γρήγορα στο να εξελίξουμε περαιτέρω το Playmotion. Φυσικά, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός πως αυτή η πλατφόρμα δεν μένει μόνο σε digital περιβάλλον και δείχνει 
το μεγάλο της αντίκτυπο και σε φυσικό χώρο. Η 14η Ημέρα Θετικής Ενέργειας, και φέτος σε παραγωγή και καλλιτεχνική επιμέλεια του ΜAD TV, που διεξήχθη στο Τείχος των Εθνών στο ΟΑΚΑ, ήταν μέρος του Playmotion, σπάζοντας ρεκόρ προσέλευσης και παρουσιάζοντας στη σκηνή της τους περισσότερους καλλιτέχνες στην ιστορία της.

Τι πρέπει να προσέχει ένα brand όταν θέλει να «μιλήσει» στους νέους; Ποια στρατηγική ακολουθήσατε εσείς στην προκειμένη περίπτωση;

Γιώργος Τριδήμας: Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένα νεανικό brand είναι να προσπαθεί να μιλάει στους νέους με κλισέ και στερεότυπα.  Ένα νεανικό brand που πραγματικά θέλει να έχει επαφή με τους νέους, θα πρέπει να είναι κυρίως «young at heart». Να είναι ανεπιτήδευτο και να μην είναι ατσαλάκωτο. Θα πρέπει να εξελίσσεται για να μιλάει στους σημερινούς νέους και όχι στους νέους του χθες. Να μιλάει σαν ένας από αυτούς, έχοντας λόγο για να μιλήσει και πάντα για θέματα που τους αφορούν. Η Amita Motion έχει αποκτήσει το δικαίωμα από τους ίδιους τους νέους να μιλάει σε αυτούς, έχοντας χτίσει για πάρα πολλά χρόνια πίσω από τη μουσική, που παραμένει διαχρονικά το No1 passion point τους.

Πώς θα εξελιχθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα η πλατφόρμα; Υπάρχουν κάποια ήδη σχεδιασμένα και προγραμματισμένα βήματα;

Σόνια Δήμογλη: Βεβαίως και υπάρχουν. Η αγάπη του κόσμου μάς κάνει να κινούμαστε ακόμα πιο γρήγορα, φέρνοντας άμεσα την επόμενη ημέρα του Playmotion, με κύριο όχημα τη μουσική αλλά κι άλλες εμπειρίες για τους νέους. Stay tuned!

Συντελεστές

McCANN
Ηλίας Παντελόπουλος Γιώργος Τριδήμας Ελένη Ζησιμοπούλου Μίτση Στάικου Χριστίνα Κρίκη Τάνια Ζερίνου Γιώργος Κουβελιώτης Κωνσταντίνος Τσαγάνης Χρήστος Ονουφρίου Ιάκωβος Ανυφαντάκης Αλέξανδρος Κωνσταντινίδης Ιάσονας Κατσούλης Βασίλης Δημητράκης Κώστας Τουρβάς Δημήτρης Κόξιας Ανδρέας Λύτης Ελένη Μουτσάτσου Σοφία Τσώνη Τίνυ Μαντούβαλου Βασιλική Χρόνη 

COCA-COLA 3E ΕΛΛΑΔΟΣ ABEE
Σόνια Δήμογλη Γεωργία Ζίττη Πάνος Μάντης Αμαλία Ράιδου

STEFI PRODUCTIONS
INITIATIVE MEDIA
ADWEB
MAD
TAGS: Amita, McCann