To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η OgilvyOne για τη συσκευασία του Nescafé

Η OgilvyOne για τη συσκευασία του Nescafé
Η OgilvyOne για τη συσκευασία του Nescafé

Στο πλαίσιο της ενέργειας και για να αποκαλυφθεί ο νέος Nescafé Classic, μετατράπηκε η cover photo της Facebook σελίδας του σε πραγματική βιτρίνα. Ειδικότερα, κατασκευάστηκε μια διάφανη βιτρίνα, που γέμισε με κόκκους καφέ, κρύβοντας μέσα τη νέα συσκευασία, ζητώντας από τους ίδιους τους fans να κάνουν την αποκάλυψη. Όσοι περισσότεροι fans έκαναν like… τόσο έπεφτε η στάθμη του καφέ αποκαλύπτοντας τη νέα συσκευασία. Η ενέργεια έχει ήδη αποσπάσει την προσοχή διεθνών Μέσων και έχει δημοσιευτεί στο «Ads of the World» και το «Creativity Online».