To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Inbound 2014: Σημαντικές ανακοινώσεις από την HubSpot

Inbound 2014: Σημαντικές ανακοινώσεις από την HubSpot
Inbound 2014: Σημαντικές ανακοινώσεις από την HubSpot

Με μια εντυπωσιακή ομιλία, σε μια κατάμεστη αίθουσα με πάνω από 10.000 συμμετέχοντες πελάτες και συνεργάτες της HubSpot, οι ιδρυτές της Brian Halligan και Dharmesh Shah ανακοίνωσαν μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της κορυφαίας πλατφόρμας Marketing Automation που μπαίνει δυναμικά και στο χώρο του Sales Automation.

Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα της HubSpot προσθέτει στις ήδη υπάρχουσες εντυπωσιακές δυνατότητές της, όπως είναι η εύκολη δημιουργία και διαχείριση landing pages, call to actions, email newsletters, social media listening και publishing, και την πλήρη οργάνωση των SEO ενεργειών, μια ολόκληρη σειρά νέων χαρακτηριστικών ώστε να διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη διαδικασία της πώλησης. Μερικά νέα features είναι η υποστήριξη δυναμικών ημερολογίων για κεντρική εικόνα των προγραμματισμένων ενεργειών, τα έξυπνα workflows που αυτοματοποιούν την εκτέλεση ενεργειών marketing αλλά και η υποστήριξη ολοκληρωμένων \"συνταγών\" εκτέλεσης μιας καμπάνιας που δημιουργούν τις επιμέρους ενέργειες με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όμως, η πιο σημαντική ανακοίνωση αφορά την είσοδο της εταιρείας στο χώρο του Sales Automation με τη δημιουργία του HubSpot CRM που προσφέρει ολοκληρωμένες δυνατότητες διαχείρισης επαφών, πελατών και ενεργειών, με ένα πρωτοποριακά αυτοματοποιημένο τρόπο, ελαχιστοποιώντας έτσι τις ανάγκες ενημέρωσης από τους πωλητές, που αποτελεί και το συνηθισμένο λόγο απόρριψης των λύσεων αυτών. Το HubSpot CRM σε συνδυασμό με το Sidekick - ένα ακόμη νέο πρωτοποριακό προϊόν της εταιρείας - οργανώνουν και διευκολύνουν την διαδικασία της επικοινωνίας και πώλησης, συγκεντρώνοντας πολύτιμα στοιχεία για κάθε υποψήφιο πελάτη γρήγορα και αυτόματα.

Η πλατφόρμα HubSpot CRM θα διατεθεί αρχικά στο δίκτυο συνεργατών της εταιρείας ενώ στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη προς όλους. Τα νέα προϊόντα θα διατίθενται σε ένα Freemium μοντέλο μηδενικής αρχικής αξίας, που θα επιτρέψει την εύκολη δοκιμή τους.

Θυμίζουμε ότι στη διεύθυνση www.wedia.gr/inbound2014 η WEDIA Digital Agency, ο 1ος συνεργάτης της HubSpot στην Ελλάδα, αναρτά καθημερινά υλικό από το συνέδριο και από όσα ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν εκεί!