To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια της DigitalSPOT JWT για τη Vivartia

Καμπάνια της DigitalSPOT JWT για τη Vivartia
Καμπάνια της DigitalSPOT JWT για τη Vivartia

Μέσα από την εφαρμογή, ο χρήστης καλείται να φτιάξει το δικό του μπουκάλι, επιλέγοντας φόντο, στοιχεία και εφέ. Στη συνέχεια το κάθε milkoμπούκαλο ανεβαίνει στη gallery της εφαρμογής, από όπου οι χρήστες μπορούν να ψηφίσουν κάνοντας like σε αυτό που τους αρέσει περισσότερο. Ο διαγωνισμός φιλοξενείται τόσο στη fan page του milko στο facebook όσο και στο www.milko.gr.

Στο τέλος Δεκεμβρίου, τα 100 μπουκάλια που έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα like θα μπουν στην κλήρωση για 1 Apple Μacbook Ρro και 5 δωροεπιταγές 200 ευρώ από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, θα διενεργηθεί μεγάλη κλήρωση στην οποία θα πάρουν μέρος όλες οι συμμετοχές και θα αναδειχθεί ένας υπερτυχερός, που θα κερδίσει μια δωροεπιταγή 2000 ευρώ.