To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LG: Digital καμπάνια από την Publicis

LG: Digital καμπάνια από την Publicis
LG: Digital καμπάνια από την Publicis

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της LG πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Publicis Hellas, με αφορμή την παρουσίαση του Optimus One P500 with Google, του νέου Android smart phone της LG.
Ειδικότερα, η προωθητική ενέργεια διεξάγεται με τη βασική χορηγία της LG στην ιστοσελίδα του «Just the 2 of us», όπου προσκαλεί το κοινό -κατά τη διάρκεια των ζωντανών εκπομπών- να «ανεβάσει» στο site τα δικά του τραγούδια, συμμετέχοντας στις εβδομαδιαίες κληρώσεις για συσκευές LG smart phones. Επίσης, στο πρόσωπο του Γιώργου Καπουτζίδη, η LG βρήκε τον ιδανικό πρεσβευτή των smart phone νέας γενιάς.
Το κοινό μπορεί να παρακολουθεί τις εντυπώσεις και τις εμπειρίες του με το νέο Optimus One, μέσα από τις σελίδες του στο facebook, στο twitter και στο YouTube. Επιπλέον, στη διαδραστική online καμπάνια που πραγματοποιείται σε μεγάλα ελληνικά sites, portals και δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ο Γιώργος Καπουτζίδης βρίσκεται «παγιδευμένος» στα banner και αναζητά τη συμβολή των χρηστών προκειμένου να ξεφύγει. Τέλος, βρίσκεται σε εξέλιξη online διαγωνισμός στο www.lg.com/gr/microsite/lg_optimus_one_diagonismos, που θα διαρκέσει έως τις 2 Ιανουαρίου 2011. Οι χρήστες δηλώνουν συμμετοχή για να κερδίσουν 10 LG Optimus One P500.