To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mnb: Ο κόσμος των σύγχρονων μαμάδων

Mnb: Ο κόσμος των σύγχρονων μαμάδων

Η qed, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρία κοινωνικών και καταναλωτικών ερευνών, λανσάρει ένα πρωτοποριακό on-line, διαδραστικό ερευνητικό εργαλείο, το Mnb.

Αντικείμενό του είναι η συστηματική παρακολούθηση και μέτρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των μαμάδων, από τον πρώτο μήνα του παιδιού έως την ηλικία των 36 μηνών, σε 12 προϊοντικές κατηγορίες που αφορούν στη διατροφή, στα είδη βρεφανάπτυξης, υγιεινής και φροντίδας.

Το mnb είναι ποσοτικό εργαλείο που πραγματοποιεί on-line, tracking. Ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2018 και κάθε μήνα καταγράφει σε δείγμα 1500 μαμάδων σε όλη την Ελλάδα το πώς αλλάζει η συμπεριφορά τους στη διαδικασία επιλογής προϊόντων.

Το mnb είναι μοναδικό γιατί συνδυάζει ικανό μέγεθος δείγματος, αξιοπιστία δεδομένων, συστηματικότητα επεξεργασίας και καινοτομική «φρεσκάδα».

Είναι ένα ζωντανό εργαλείο με μηνιαία «φρέσκα δεδομένα», μια συνεχώς ανανεούμενη βάση από μητέρες με μωρά 0-36 μηνών. Είναι ένα εργαλείο που «κινείται» όπως κινούνται οι μαμάδες.

  • Στηρίζεται στη μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη βάση στην Ελλάδα, καλύπτοντας το 85% των καταγεγραμμένων γεννήσεων κάθε μήνα. Η διαχείριση των δεδομένων γίνεται σε όλα τα επίπεδα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που καταγράφονται σε τόση μεγάλη βάση όλες οι αλλαγές που γίνονται μήνα με το μήνα στον προϊοντικό κόσμο της μητέρας.
  • Προσφέρει ένα μοντέρνο, διαδραστικό, εξατομικευμένο τρόπο ανάγνωσης των ευρημάτων (Dashboard).   

 

Η παρουσίαση του προϊόντος έγινε στις 24 Οκτωβρίου και ώρα 15.00-17.00, στο Ίδρυμα Εικαστικών τεχνών και μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη (Βασ. Σοφίας 9 και Μέρλιν 1).

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν ευρήματα από την έρευνα του τελευταίου 9μηνου μέσα από τον ζωντανό και διαδραστικό live demo του ίδιου του εργαλείου.

TAGS: qed