To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μobile Moments από την Warply

Μobile Moments από την Warply
Μobile Moments από την Warply

Με τίτλο «Mobile moments: be where your customers are» πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Απριλίου η 3η ημερίδα της Warply για το Mobile Marketing, με σκοπό την ενημέρωση των συμμετεχόντων πάνω σε επιτυχημένες πρακτικές και case studies στον τομέα της mobile διαφήμισης.

Ομιλητές ήταν οι:

  •  Γιάννης Δοξαράς, Founder & CEO, Warply
  • Νάνσυ Παπαχαραλάμπους, Digital Director, ZenithOptimedia
  • Χρήστος Βαρέλογλου, Market Manager Greece, Travelplanet24
  • Nicola Perobelli, Market Manager Italy, Travelplanet24
  • Κωνσταντίνος Τυλιπάκης, Mobile Applications Product Manager, WIND
  • Telecommunications Hellas
  • Δημήτρης Χατζηγεωργίου, Business Development, Mobile B2B & B2C and Customer Relationship Management, SAP Hellas & Cyprus

οι οποίοι παρουσίασαν όλες τις ευκαιρίες που ανοίγονται για διαφημιζόμενους και διαφημιστές μέσω του mobile marketing και advertising, που διαρκώς ανεβαίνει και στην ελληνική αγορά.

O Γιάννης Δοξαράς δήλωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του πως “το 2017, 4.2 δισεκατομμύρια κάτοικοι του πλανήτη θα είναι online χρησιμοποιώντας κάποια φορητή συσκευή”, τονίζοντας έτσι την ανάγκη για καινοτόμες και αποτελεσματικές mobile marketing πρακτικές, και γενικότερα για ένταξη των mobile καναλιών στην επιχειρηματική στρατηγική.

Η Digital Director της ZenithOptimedia στην Ελλάδα, Νάνσυ Παπαχαραλάμπους, οδήγησε το κοινό σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την αξία της στόχευσης. Μέσα από πραγματικά παραδείγματα, μας παρουσίασε πώς μεγάλες μπράντες αξιοποίησαν με επιτυχία τεχνολογία mobile marketing και τον αντίκτυπο από αυτές τις δράσεις.

Στη συνέχεια, οι Market Managers Ελλάδας και Ιταλίας της Travelplanet24, Χρήστος Βαρέλογλου και Nicola Perobelli αντίστοιχα, μας παρουσίασαν τη δημιουρwγία και υλοποίηση της mobile στρατηγική τους, καθώς και τα αποτελέσματα από τη χρήση πρακτικών mobile marketing στην εφαρμογή της Travelplanet24.

Η ημερίδα συνεχίστηκε με τον Κωνσταντίνο Τυλιπάκη, Mobile Applications Product Manager στη WIND Telecommunications Hellas, ο οποίος παρουσίασε τις mobile εφαρμογές, Free2Go και MyQ, την εξέλιξη τους μέχρι σήμερα, και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα από τη χρήση πρακτικών mobile marketing. Χαρακτηριστικό παράδειγμα πως το ποσοστό των ενεργών χρηστών της εφαρμογής “Free2Go” σε σχέση με τα bundle activations αγγίζει το 97%.

Τελευταίος ομιλητής ήταν ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου, υπεύθυνος για το Business Development, Mobile B2B & B2C and Customer Relationship Management, SAP Hellas & Cyprus. Προσέφερε στο κοινό μοναδικά insights πάνω στο Mobile Marketing, και ειδικότερα στο Precision Marketing, μέσα από ενδιαφέροντα case studies του εξωτερικού.