ReadPoint: Συνεργασία με τη Δάφνη Επικοινωνίες
Στο ψηφιακό περίπτερο του Readpoint.gr εντάχθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μια σειρά περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ψηφιακό περίπτερο του Readpoint.gr εντάχθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μια σειρά περιοδικών της Δάφνη Επικοινωνίες του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Piaggio Hellas λανσάρει την εταιρική σελίδα της στο Facebook, ένα κοινό σημείο συνάντησης για όλους τους φίλους της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 5 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε φέτος το Δεκέμβριο η Linkwise και το γιόρτασε με ένα μεγάλο party στο The Hub Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη μεγαλύτερη σοκολάτα στο Internet έφτιαξε η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, προσφέροντας χαρά σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital μοίρασε χαμόγελα, ευχές και πολλά... Playmobil στους μικρούς φίλους της ένωσης «Μαζί για το παιδί» και του κέντρου προστασίας παιδιού Αττικής «Η Μητέρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη δημιουργία της νέας Facebook εφαρμογής «Δώρα Ζωής» για την UNICEF Greece ανέλαβαν και ολοκλήρωσαν οι Addit σε συνεργασία με τη fullbox.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ShoppingNetwork εμπιστέυθηκε η εταιρεία εσωρούχων Nota για τη διεθνή επέκτασή της και η αρχή έγινε με την είσοδο του brand στο Amazon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο social networking site θέλει να αναδείξει τις συζητήσεις επί αθλητικών θεμάτων, κομμάτι στο οποίο υπερτερεί το Twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TDG υποδέχτηκε τη δεύτερη γενιά των “Digital Thinkers” στα γραφεία του στην Αθήνα και την Πάτρα, στο πλαίσιο του προγράμματος μαθητείας του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ A3® δημιούργησε το όνομα, το λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα του νέου και πολύ διαφορετικού food & wine club, των Gastronomads.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο project ταξιδιωτικών εμπειριών με την ονομασία HomoTravellus, παρουσίασε η Linakis Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βίντεο, τα κανάλια και οι στιγμές που καθόρισαν την πορεία του YouTube μέσα στο έτος που φεύγει σε λίγες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory