Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνη
Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνηΠορεία ανόδου εμφανίζεται να καταγράφει σύμφωνα με το ΙΑΒ Ηellas η display διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για το 1ο τρίμηνο του 2014, φτάνοντας τα 13 εκ. Ευρώ σε τιμές τιμοκαταλόγου, και εμφανίζοντας άνοδο 12% (προσαρμοσμένη).
Όπως σημειώνει το ΙΑΒ Ηellas, πρώτος σε μερίδιο 21% εμφανίζεται και πάλι ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, με τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών να παραμένει σταθερά δεύτερος, με μερίδιο 18%.
Όπως, μάλιστα, υπογραμμίζεται τρόφιμα και προϊόντα προσωπικής περιποίησης οδηγούν την ανάπτυξη των FMCG’s.
Οι τηλεπικοινωνίες παραμένουν στην τρίτη θέση με μερίδιο 13%, ενώ ακολουθεί το λιανεμπόριο με 11%.