To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνη

Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνη
Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνη

Πορεία ανόδου εμφανίζεται  να καταγράφει σύμφωνα με το ΙΑΒ Ηellas η display διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα για το 1ο τρίμηνο του 2014, φτάνοντας τα 13 εκ. Ευρώ σε τιμές τιμοκαταλόγου, και εμφανίζοντας άνοδο 12% (προσαρμοσμένη).

Όπως σημειώνει το ΙΑΒ Ηellas, πρώτος σε μερίδιο 21% εμφανίζεται και πάλι ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, με τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών να παραμένει σταθερά δεύτερος, με μερίδιο 18%.

Όπως, μάλιστα, υπογραμμίζεται τρόφιμα και προϊόντα προσωπικής περιποίησης οδηγούν την ανάπτυξη των FMCG’s.

Οι τηλεπικοινωνίες παραμένουν στην τρίτη θέση με μερίδιο 13%, ενώ ακολουθεί το λιανεμπόριο με 11%.

TAGS: Latest news