To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Ελλάδα το Google Street View

Στην Ελλάδα το Google Street View
Στην Ελλάδα το Google Street View

Με το Street View, οι χρήστες του διαδικτύου ανά τον κόσμο μπορούν πλέον μέσω των Χαρτών Google να πραγματοποιούν ακριβείς εικονικές περιηγήσεις στην Ελλάδα με εικόνες από κάμερες 360°, να επωφελούνται από νέες επαγγελματικές ευκαιρίες, και να προγραμματίζουν τις καθημερινές τους συναντήσεις, τις μετακινήσεις και τα ταξίδια τους. Η εφαρμογή Google Street View μπορεί να ενσωματώνεται σε ιστοσελίδες επιχειρήσεων, και να προβάλλει τουριστικά αξιοθέατα.
 
Η Ελλάδα γίνεται η 56η χώρα που εισέρχεται στο Street View, το οποίο είναι επίσης διαθέσιμο στο Google Earth αλλά και στους Google Χάρτες για κινητό τηλέφωνο.

Ο Street View Program Manager της Google, Ulf Spitzer, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που σήμερα προσθέτουμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του Street View. Εκατομμύρια άνθρωποι από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά το Street View απολαμβάνοντας υψηλής ποιότητας εικονική πλοήγηση και πληροφορία πάνω στο χάρτη. Είμαστε επίσης βέβαιοι ότι χρήστες, επιχειρήσεις και οργανισμοί θα επωφεληθούν από την εφαρμογή. Ταυτόχρονα, η τεράστια πολιτιστική κληρονομιά καθιστά την Ελλάδα μια χώρα με ξεχωριστό ενδιαφέρον. Σας προσκαλώ να θαυμάσετε μοναδικά αξιοθέατα, όπως η Παλιά Πόλη της Κέρκυρας, ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη, και η Πύλη του Αδριανού στο κέντρο της Αθήνας. Το ταξίδι μας όμως δεν τελειώνει εδώ, καθώς ήδη σχεδιάζουμε να προσθέσουμε περισσότερες τοποθεσίες πολύ σύντομα”.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Ανδρέας Ανδρεάδης, είπε: “Ο ΣΕΤΕ καλωσορίζει το Street View. Η χώρα μας χρειάζεται να επενδύει συνεχώς σε καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες οι οποίες ενισχύουν την συνολική εμπειρία των επισκεπτών της. Είμαστε βέβαιοι ότι το Street View θα προσδώσει αξία, ιδιαίτερα στο προϊόν του city break, ενισχύοντας τη διάχυση της πληροφορίας και της ενημέρωσης των επισκεπτών”.