To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το πρώτο Digital Influencers Hub Forum ολοκληρώθηκε με επιτυχία στη Θεσσαλονίκη

Το πρώτο Digital Influencers Hub Forum ολοκληρώθηκε με επιτυχία στη Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή από το κοινό ολοκληρώθηκε το πρώτο Digital Influencers Hub Forum στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Tο συνεδριακό κέντρο Ι. Βελλίδης αποτέλεσε το σημείο συνάντησης digital communicators από τέσσερις διαφορετικές ηπείρους, κοινωνιολόγων και δημοσιογράφων που συζήτησαν και ανέλυσαν τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο των social media influencers αλλά και τον τρόπο που οι τεχνολογίες ψηφιακής πληροφορίας μετασχηματίζουν παγκοσμίως την επικοινωνία και την κοινωνική συμπεριφορά.

Για δύο συναρπαστικές ημέρες, η ομάδα των ομιλητών από όλο τον κόσμο, μας ενέπνευσε και μας έκανε να κατανοήσουμε καλύτερα τον κόσμο των influencers και των social media αλλά και το νέο περιβάλλον της ψηφιακής τεχνολογίας.

Την πρώτη ημέρα του Forum, o Mr. Dimitris Kalavros-Gousiou ανέλυσε το θέμα της κατανάλωσης περιεχομένου, το οποίο παράγεται από τους micro influencers, ενώ για τη σημασία αυτής της νέας κατηγορίας influencers μίλησε η Ms. Kirby Brooks Todd . H δημιουργία, η εξέλιξη και η δύναμη των podcasts αποτέλεσε άλλο ένα κομμάτι της συζήτησης ενώ το ζήτημα της επίδρασης στις αντιλήψεις και της συνακόλουθης αλλαγής συμπεριφοράς σχολιάστηκε από τον Mr. Adam Harrell. H μετάβαση από την ιδέα στη δημιουργία περιεχομένου και η δύναμη της αυθεντικότητας σε αυτό αποτέλεσαν επίσης κεντρικά θέματα της συζήτησης. Ο πρέσβης της Αμερικής , Mr. Geoffrey Pyatt, ανέβηκε στη σκηνή του Digital Influencers Hub Forum για να σχολιάσει και να κάνει τις δικές του παρατηρήσεις αναφορικά με τα θέματα τέθηκαν προς ανάλυση, ενώ δέχτηκε και ερωτήσεις από το κοινό. Στη συνέχεια τη σκυτάλη της συζήτησης, ανέλαβε ο  Mr. Akilnathan Logeswaran για να μιλήσει για τον τρόπο που τα social media μπορούν να σώσουν ζωές, ενώ ο Mr. David Timis μίλησε για τους κρυμμένους ήρωες της Ευρώπης. Πρόσθετα, συζητήθηκε  η χρήση της αλήθειας ως μέσο για ένα περισσότερο επαγγελματικό περιβάλλον στο influence marketing, αλλά και η θέση της  καινοτομίας στο video και το mobile storytelling.

Τη δεύτερη ημέρα, η θέση των influencers στην κοινωνική αλλαγή και η καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας από τη Ms. Nenad Pejic και την Ms. Katie Sanders, αποτέλεσαν κεντρικά ζητήματα. Επίσης,  αναλύθηκε το θέμα της παιδείας στον τρόπο που προσεγγίζουμε τα media  από τον Dr. Niko Panagiotou και ο τρόπος που μπορούν να διδάξουν οι influencers τα media από τον Mr. Jakub Gornicki. H διαμόρφωση της εξουσίας και η ευθύνη στο storytelling σχολιάστηκε από την Ms. Emma Lacey-Bordeaux, η θετική επίδραση και ο αγώνας κατά της παραπληροφόρησης μέσα από την αφήγηση σε ένα παροδικό ψηφιακό περιβάλλον σχολιάστηκε από τον Mr. Vassili Nedo, ενώ η εμπιστοσύνη στο web 4.0 σχολιάστηκε από τη Ms. Noa Gafni. Λίγο πριν το τέλος ο Mr. Valentinos Tzekas μίλησε για τον τρόπο που η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει το χάος του Internet ενώ το ζήτημα της επιχείρησης της αλήθειας σχολιάστηκε από το ένα πολυσυλλεκτικό πάνελ. Οι τελευταίοι σχολιασμοί της ημέρας πραγματοποιήθηκαν από τη Ms. Marie Royce αναφορικά με τη σημασία της δημιουργίας δικτύων για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

To Forum χορηγήθηκε από το U.S. Department of State Office of Citizen Exchanges και διοργανώθηκε από το Digital Communication Network, ένα διεθνή οργανισμό που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες της ψηφιακή εποχής και το World Learning, έναν παγκόσμιο μη κυβερνητικό οργανισμό που ενδυναμώνει ανθρώπους και ενισχύει θεσμούς, ενώ την επιμέλεια οργάνωσης και παραγωγής ανέλαβε η Minds. Το Forum συμπεριλήφθηκε στο θέμα του αμερικανικού περιπτέρου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης “Harnessing the Power of Innovation and Creativity”.