To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιτυχημένη συνεργασία για Teads GR, BGM OMD και NIVEA

Επιτυχημένη συνεργασία για Teads GR, BGM OMD και NIVEA

Tο Teads GR και η BGM OMD υποστήριξαν την Brand Pulse έρευνα παράλληλα με την καμπάνια του NIVEA Deo Magnesium Dry, φέρνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα.   

Η έρευνα η οποία πραγματοποιείται από το Intelligent Team του Teads βοηθάει αποτελεσματικά στο να καταγραφεί το brand lift του εκάστοτε προϊόντος. Τα αποτελέσματα και τα insights της έρευνας αναφέρονται στην αναγνωρισιμότητα των διαφημίσεων του, στο πόσο αποτελεσματικό είναι το μήνυμα της καμπάνιας, στην πρόθεση που έχει ο καταναλωτής να πραγματοποιήσει κάποια αγορά αλλά και εξειδικευμένα ζητούμενα.

Τα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν συγκεκριμένα για το Brand Pulse του NIVEA Deo Magnesium Dry ήταν εξαιρετικά καθώς διατηρεί σημαντικά υψηλότερο % awareness μεταξύ των αποσμητικών που περιέχουν μαγνήσιο.

Στο messaging της καμπάνιας είχαμε σημαντική αύξηση 10% ενώ στο purchase intent σημειώσαμε εξίσου σημαντική αύξηση 29%.

Το Τeads προσφέρει καινοτόμες, αποδοτικές και άμεσες λύσεις στην digital αγορά του σήμερα Μέσω του creative optimization, τις εξελιγμένες media υπηρεσίες σε όλο το purchase funnel, την έξυπνη διαχείριση των Data με χρήση AI και τα ερευνητικά εργαλεία, με marketing insights που παρέχονται χωρίς επιπλέον κόστος, πετυχαίνει θεαματικά αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους και τους συνεργάτες του.