Viber: Λανσάρει τις ζωντανές δημοσκοπήσεις
Και «φέρνει δημοκρατικές διαδικασίες» σε Group chats και Communities.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι «φέρνει δημοκρατικές διαδικασίες» σε Group chats και Communities.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία στρατηγική απόφαση, στο πλαίσιο του επαναπροσδιορισμού των προτεραιοτήτων και των αναπτυξιακών πλάνων του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνδεσιμότητα είναι στις μέρες μας ζωτικό κομμάτι του καθήκοντός μας απέναντι στην οικογένεια, τους φίλους και τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει κινηματογραφικό και τηλεοπτικό περιεχόμενο, χωρίς συνδρομή αλλά προβάλλοντας διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπευθύνεται τόσο σε καταναλωτές, όσο και σε ειδικούς υγείας και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο mobile app που ενημερώνει για τα επιτεύγματα της ΕΕ και τις δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διετές συμβόλαιο θα εστιάσει σε ενεργειακά έργα υποδομής που συμπεριλαμβάνουν περισσότερες από μία Χώρες – Μέλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενσωματωμένη υπηρεσία ad blocking του Chrome θα είναι διαθέσιμη από τις 9 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισφραγίστηκαν με το Redesign του www.pennie.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα τεχνολογία θα μπορούσε να σημάνει το τέλος του διαμοιρασμού κωδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ολοκληρωμένη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων του εκδοτικού οργανισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αντίκτυπος του συλλόγου σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των social media παραμένει τεράστιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory