Νέα συνεργασία Mikeius - Hands-Up
Πλέον και με ελληνικούς υπότιτλους η Youtube σειρά «What the Fact” που διαχειρίζεται και προωθεί η Digital Effect
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλέον και με ελληνικούς υπότιτλους η Youtube σειρά «What the Fact” που διαχειρίζεται και προωθεί η Digital Effect
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της Monogram είναι να επικοινωνήσει όλο το εύρος των υπηρεσιών που προσφέρονται στο ιατρείο Skin Medical Secrets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Viber 10 φέρει νέο σχεδιασμό και βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι σημαίνει η σημερινή κίνηση του τραπεζών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή́ τη φετινή́ Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου η Google παρουσιάζει τα αποτελέσματα ερευνάς στην Ελλάδα, μαζί́ με χρήσιμες συμβουλές για τη χρήση του διαδικτύου με ασφάλεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει την πορεία που θα την καταστήσει κολοσσό και στο χώρο της online διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 600 συνεργάτες από 19 χώρες έδωσαν το "παρών" στην τετραήμερη εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα αποτελέσματα ήταν θεαματικά από την πρώτη ημέρα με αύξηση του conversion rate κατά 40%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟύτε οι χρήστες, ούτε οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι έχουν εγκαταλείψει το Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την ιστοσελίδα του παραρτήματος του διεθνούς επιχειρηματικού οργανισμού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα πιο δημιουργικά μυαλά της Google μας αποκαλύπτει όλα τα μυστικά που κάνουν ένα brand επιτυχημένο εν έτει 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory