24MEDIA: "Χρυσός Χορηγός" στα Ermis Awards 2018
Για 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 6η συνεχή χρονιά ο όμιλος της 24MEDIA ήταν “Χρυσός Χορηγός” των Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της Liquid Media, εντάσσεται εμπορικά η Koolworks ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ23 telecom experts συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανάπτυξης στελεχών “The WIND mBA” σε συνεργασία με το ALBA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία ξεκινά μεταξύ δύο ελληνικών brands, της ελληνικής αλυσίδας Κουλουράδες και της ελληνικής εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης SlotApp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, διοργάνωσε κάτι ξεχωριστό και για τις 585 γυναίκες της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συστηματικής παρουσίας της σε διεθνή τεχνολογικά γεγονότα κορυφαίας αναγνώρισης και κύρους, η Palo έδωσε το διπλό «παρών» στο Mobile World Congress 2018 (MWC) και στο OpenNMT Paris Workshop 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πλαίσιο και φέτος ήταν "παρών" στη μεγαλύτερη συνάντηση mobile τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, την παγκόσμια πρωτεύουσα των κινητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο IAB Europe δημοσίευσε προς σχολιασμό το προσχέδιο τεχνικών προδιαγραφών για το GDPR Transparency & Consent Framework.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman ξεκινάει δυναμικά τη χρονιά, σημειώνοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας και καταφθάνοντας τους 2.087.100 Unique Browsers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Honest Partners επέλεξε η Κάριτας Ελλάς για το σχεδιασμό και υλοποίηση της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας “Platform for Employment & Training” για την εύρεση εργασίας ευάλωτου πληθυσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Σοφία Λιλίτση ανήκει πλέον στο δυναμικό της DPG Digital Media ως Digital Product & Content Strategist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory