Google: Επεκτείνει τις αντιμονοπωλιακές διαφημιστικές δεσμεύσεις στις ΗΠΑ
Η εταιρεία θέλει να συνεχίσει να παρέχει «πρόσθετη ευελιξία» στους προγραμματιστές και τους ιστοτόπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία θέλει να συνεχίσει να παρέχει «πρόσθετη ευελιξία» στους προγραμματιστές και τους ιστοτόπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Snap επεκτείνει το πρόγραμμα Accelerate και στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, προσφέροντας σε, χρηματοδοτούμενες από funds, start-up εταιρείες τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις διαφημιστικές τους επιχειρήσεις εντός του Snapchat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Universal Music Group θα παρέχει από εδώ και στο εξής άδεια στο Facebook ώστε οι χρήστες του να μπορούν να προσθέτουν τραγούδια στα βίντεό τους και να τα μοιράζονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρεία Φυσικό Αέριο Αττικής για την εμπορία υπηρεσιών φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, μέσα από την αλυσίδα λιανικής των καταστημάτων Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, το digital-first advertising agency, δημιούργησε για τη LEGO τη μεγαλύτερη ενέργεια unboxing των Χριστουγέννων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH mscomm δημιούργησε για την ΕΚΟ έναν συναρπαστικό διαγωνισμό για την EKO Racing 100 με δώρο μία Ducati Supersport.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε το sold out σεμινάριο που διοργάνωσε το Athens Tech College με θέμα “Business Intelligence”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter έχει ξεκινήσει την εφαρμογή νέων κατευθυντήριων γραμμών για τον βίαιο λόγο, αλλά φαίνεται ότι η λεπτή γραμμή ανάμεσα στην ελευθερία του λόγου και τις απειλές κατά του θανάτου θα παραμείνει ασαφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης των ψηφιακών, ραδιοφωνικών και έντυπων μέσων της 24MEDIA, χρέη CEO αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου 2018 ο Νίκος Πεφάνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρηματοδότηση €20 εκατ. για την καινοτομία στη δημοσιογραφία από το Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια των προγραμματισμένων εταιρικών επισκέψεων του Athens Tech College, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου, επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Workable στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος επιχειρήσεων του Δημήτρη Μάρη ανακοινώνει την ίδρυση εταιρίας που θα αναλάβει το σύνολο της επιχειρησιακής στρατηγικής του ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory