Το advertising.gr απέκτησε επίσημο Viber Public Account
Μάθετε πρώτοι τα νέα της Διαφήμισης… τώρα και στο Viber!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜάθετε πρώτοι τα νέα της Διαφήμισης… τώρα και στο Viber!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rakuten Viber και η Ολιμπίκ Μαρσέιγ συνεργάζονται και προσφέρουν στους φίλους του ποδοσφαίρου δυνατές εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Brainfood Media ανήκει πλέον το www.autoblog.gr, το portal με την πιο άμεση, συνολική και έγκυρη ενημέρωση για το αυτοκίνητο, με ανανεώσεις καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή για τα καταστήματα Nova με τα εγκαίνια του καταστήματος Παγκρατίου (Υμηττού 86)την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δήμητρα Λυγίζου - Κάρλου είναι η νέα Beauty editor του Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιρρήσεις για τις τροπολογίες που θα υποχρεώσουν ειδησεογραφικούς και άλλους ευρωπαϊκούς ιστότοπους να παρέχουν δωρεάν το περιεχόμενό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρίες Ryanair, Google και eDreams επιβεβαίωσαν ότι υπήρξε διακανονισμός για να ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες μεταξύ των τριών μερών οι οποίες είναι σε εξέλιξη από το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova συμμετέχει στη δράση “Παροχή Δωρεάν Ευρυζωνικής Σύνδεσης στους Μόνιμους Κατοίκους των Απομακρυσμένων Νησιών της Χώρας” του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 21 ομιλητές και 650 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το 2ο Game Changer in Digital Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βραβευμένο ανδρικό site της DPG Digital, Ratpack.gr βρήκε στο πρόσωπο του Κώστα Βαϊμάκη το νέο Διευθυντή του, με στόχο να συνεχίσει να το «Κρατάει Αληθινό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έφη Ανέστη, μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία της ως Beauty Ambassador στο Ladylike.gr, αναλαμβάνει καθήκοντα Head Of Beauty Content στον Όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2GB δώρο, το νέο myF2G App δίνει «φωνή» σε όλους τους χρήστες της καρτοκινητής F2G για να εκφράσουν όλα όσα αισθάνονται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory