Οι άνθρωποι με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Twitter το 2017
Η ομάδα του Brandwatch μελετά λογαριασμούς και καταλήγει στους άνδρες και τις γυναίκες που ξεχώρισαν με τη δράση τους στο social δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα του Brandwatch μελετά λογαριασμούς και καταλήγει στους άνδρες και τις γυναίκες που ξεχώρισαν με τη δράση τους στο social δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι είναι το Facebook Blueprint και πώς μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο phygital project της 24MEDIA, το House Twenty Four, είναι έτοιμο και υποδέχεται την διαφημιστική αγορά με πλήθος native και branded content ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπεριόριστη ασύρματη πρόσβαση στο internet θα απολαμβάνουν οι επισκέπτες των κτιρίων του Μουσείου Μπενάκη στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τη Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο οργανώνει την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, συνέδριο με θέμα «THE NEW GDPR: LEGAL AND PRACTICAL DIMENSIONS»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις αρχές Νοεμβρίου, τα SYN.KA Super markets, με την ενέργεια «Μαγειρεύουμε μαζί», προσκαλούν τον κόσμο να μαγειρέψουν την αγαπημένη τους συνταγή, να κερδίσουν τα ψώνια της εβδομάδας αξίας 10 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH IKEA συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Horizon 2020, και σε συνεργασία με την εταιρεία QIVOS δημιουργούν λύσεις αναφορικά με το real-time proximity marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον νέο Κανόνα της ΕΕ περί προστασίας των Πληροφοριών να τίθεται σε ισχύ από τα τέλη Μαΐου του επόμενου έτους, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται για τις προκλήσεις που θα "γεννήσουν" οι νέοι κανονισμοί για το data.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει το λανσάρισμα ενός εργαλείου βελτιστοποίησης του μπάτζετ καμπανιών για διαφημιζόμενους, μέσα στους επόμενους μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάλυψη ξεπερνάει πλέον τα 92 ελληνικά sites και το 85% των Ελλήνων Χρηστών Internet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι φέρνει η αύξηση των χαρακτήρων στα tweets...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι μπορεί να συμβεί όταν οι «Τρεις Χάριτες» αναλαμβάνουν να σχεδιάσουν τη νέα διαφήμιση του Λουμίδης Παπαγάλος;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory