Ratpack.gr: Νέος Διευθυντής ο Κώστας Βαϊμάκης
To βραβευμένο ανδρικό site της DPG Digital, Ratpack.gr βρήκε στο πρόσωπο του Κώστα Βαϊμάκη το νέο Διευθυντή του, με στόχο να συνεχίσει να το «Κρατάει Αληθινό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βραβευμένο ανδρικό site της DPG Digital, Ratpack.gr βρήκε στο πρόσωπο του Κώστα Βαϊμάκη το νέο Διευθυντή του, με στόχο να συνεχίσει να το «Κρατάει Αληθινό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έφη Ανέστη, μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία της ως Beauty Ambassador στο Ladylike.gr, αναλαμβάνει καθήκοντα Head Of Beauty Content στον Όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2GB δώρο, το νέο myF2G App δίνει «φωνή» σε όλους τους χρήστες της καρτοκινητής F2G για να εκφράσουν όλα όσα αισθάνονται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter έθεσε μια νέα, "επιθετική" στάση σε ότι αφορά τους κανόνες που θα θεσπίσει σχετικά με το ακατάλληλο περιεχόμενο που διακινείται στις σελίδες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως, λανσάρισε μια σειρά νέων ενημερώσεων που αφορούν τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 20 Οκτωβρίου ξεκινά η νέα ιστοσελίδα αθλητικού περιεχομένου to10.gr από τον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο με Διευθυντή Σύνταξης τον Γιώργο Χελάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές και εσωτερικές μετακινήσεις στελεχών με στόχο την ενίσχυση της οργάνωσης της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Konica Minolta και η GRAPHCOM παρουσίασαν σε μία διήμερη εκδήλωση με πολλές εκπλήξεις την τεχνολογική καινοτομία JETVARNISH 3DS & IFOILS της MGI, που προσφέρει μοναδικά αποτελέσματα φινιρίσματος/ωραιοποίησης εντύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Brainfood Media εντάσσει στο δίκτυό της την Εναλλακτική Δράση, τον μεγαλύτερο ιστότοπο στην Ελλάδα με θέμα την αυτοβοήθεια, την αυτοβελτίωση, την ψυχολογία και το Ευ ζην.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Κωνσταντινίδης ύστερα από 4 χρόνια ως Editorial Director του Sport24.gr, αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή Αθλητικού Περιεχομένου, στον Όμιλο της 24MEDIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας έδωσαν το "παρών" στην επιτυχημένη εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Euroleague Basketball ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον σημαντικό online αθλητικό προορισμό, το Gazzetta.gr, ως “Official Premium Media Partner” στην Ελλάδα για τα επόμενα 5 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory