Η Solid Havas σχεδίασε για το Πλαίσιο
Η Solid Havas με στρατηγικό συνεργάτη την PvPRO σχεδίασε για το ΠΛΑΙΣΙΟ μια νέα πλατφόρμα e-sports κάτω από τη δημιουργική ομπρέλα ΠΛΑΙΣΙΟ GAMING NATION.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Solid Havas με στρατηγικό συνεργάτη την PvPRO σχεδίασε για το ΠΛΑΙΣΙΟ μια νέα πλατφόρμα e-sports κάτω από τη δημιουργική ομπρέλα ΠΛΑΙΣΙΟ GAMING NATION.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 10 ταλαντούχους νέους που έδειξαν ότι το ‘χουν και διακρίθηκαν μέσα από μια πολυδιάστατη διαδικασία επιλογής καλωσορίζει η WIND στον β’ κύκλο του προγράμματος WIND Young Talents.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter προχώρησε στην πρόσληψη νέου chief financial officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo καινοτόμο, εύχρηστο πρόγραμμα επιβράβευσης της εταιρείας INGLOT, INGLOT Beauty Rewards, σχεδίασε η QIVOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Google δημοσίευσε την λίστα με τους φιναλίστ για τα φετινά βραβεία Premier Partner με τα κορυφαία digital marketing agencies από Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοινώνει τη σύναψη εμπορικής συνεργασίας με τη Brainfood Media για το site Botrini.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ξενοδοχειακός Όμιλος AKS Hotels επέλεξε την Tool για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website των ξενοδοχείων του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, σημειώσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής του καμπάνιας με 1.700.493 μοναδικούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Newsbomb.gr για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε από την Επιστημονική έρευνα του Ινστιτούτου Reuters ως η κορυφαία διαδικτυακή πηγή ενημέρωσης του ελληνικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αυτόν τον γύρο, η Google έλαβε πάνω από 988 αιτήσεις από 27 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH DigitalWise ανέλαβε για λογαριασμό του Ομίλου FG Europe τη διαχείριση των social media των brands Fujitsu, Eskimo και Midea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει εσπερίδα με θέμα "Fake News. Ποιος θα τα σταματήσει;" την Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 και ώρα 18:00, στη αίθουσα εκδηλώσεων του Public Συντάγματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory