Ο Λουμίδης Παπαγάλος ξαναφέρνει της Τρεις Χάριτες
Οι «Τρεις Χάριτες» μπήκαν και πάλι στη ζωή μας και θα γίνουν κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όπως ακριβώς και ο Λουμίδης Παπαγάλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Τρεις Χάριτες» μπήκαν και πάλι στη ζωή μας και θα γίνουν κομμάτι της καθημερινότητάς μας, όπως ακριβώς και ο Λουμίδης Παπαγάλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι θα ισχύει για την κρατική διαφήμιση, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αριθμός αλλά και η ποιότητα των αιτήσεων που έλαβε η Google στους πρώτους δυο γύρους χρηματοδότησης ήταν πραγματικά εντυπωσιακές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση κύκλου εργασιών 32,3% το 2016, ενδυνάμωση της εξωστρέφειας και παροχή ολοκληρωμένων digital υπηρεσιών σε Ευρώπη και Ασία στα άμεσα πλάνα για το 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Burson-Marsteller, 87 ηγέτες κρατών, 70 επικεφαλής κυβερνήσεων και 55 υπουργοί εξωτερικών διαθέτουν προσωπική σελίδα στη μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική η αύξηση εμπορικής αξίας μετά την Αρχική Δημόσια Προσφορά, ωστόσ εκφράζονται και ανησυχίες για το μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλη μια θετική χρονιά για τον Όμιλο, με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα, τόσο στο δ' τρίμηνο όσο και στο σύνολο του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 5η ετήσια έρευνα της Mastercard ‘Digital Payments’ καταγράφει και αναδεικνύει τα social media trends σχετικά με τα ψηφιακά πορτοφόλια και την τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ άλλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σήμα αξιοπιστίας GRECA Trustmark, που απέσπασε η εταιρεία τηλεπικοινωνιάς, πιστοποιεί τις ασφαλείς συναλλαγές στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κτήμα Γκλίναβος επέλεξε την Generation Y για την ψηφιακή του δραστηριοποίηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική αποστολή για τη Βαρκελώνη αναχωρεί την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου, με ευρεία συμμετοχή από όλους τους χώρους του ελληνικού οικοσυστήματος και τη συμμετοχή start-ups.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημίσεις κατά τη διάρκεια ενός video θα εμφανίζει το Facebook
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory