Οι Marketers ετοιμάζουν ελέγχους στο Facebook
Τα διάφορα προβλήματα που έχουν ανακύψει με τις διαφημιστικές μετρήσεις στο Facebook, έχει προκαλέσει προβληματισμό σε marketers και διαφημιζόμενους, σύμφωνα με σχετική έρευνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα διάφορα προβλήματα που έχουν ανακύψει με τις διαφημιστικές μετρήσεις στο Facebook, έχει προκαλέσει προβληματισμό σε marketers και διαφημιζόμενους, σύμφωνα με σχετική έρευνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτρατηγική συνεργασία, εκδόσεις, εφαρμογές, events, προϊόντα, και συνολική ανάληψη και εκμετάλλευση του brand από τη Brainfood Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα της νέας έρευνας του Facebook σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τις οικονομικές συναλλαγές μέσα από κινητά τηλέφωνα (mobile economy) για να αναπτυχθούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μηνιαία κατάταξη του YouTube Ads Leaderboard, το οποίο παρουσιάζουν από κοινού Adweek και Google...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Brainfood Media παρουσιάζει το νέο www.childit.gr, ένα πλήρες θεματικό site για τη μαμά και όσα αφορούν στο παιδί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Snap Group αναβαθμίζει την υπάρχουσα παρουσία του στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί από το Twitter o Head of Mobile για την περιφέρεια EMEA, Ross Sheil.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr, σε συνεργασία με την εταιρεία Game Over δημιούργησαν το Turkish Airlines Euroleague Escape Room.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως θα μπορέσουν τα brands να αξιοποιήσουν το 2017 ακόμη περισσότερο την ανάπτυξη των ψηφιακών πλατφορμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Warply, με το ξεκίνημα του 2017 προχώρησε σε σημαντικές διοικητικές αλλαγές, για Ελλάδα και εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας, Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ., διοργανώνει το επόμενο συνέδριο της σειράς Game Changer με τίτλο “Women of Influence”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο British Council, σε συνεργασία με το Hub Science, διοργανώνουν τον διεθνή διαγωνισμό FameLab, θέλοντας να αναδείξουν για ενδέκατη συνεχή χρονιά τα νέα ταλέντα στην επικοινωνία της επιστήμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory