Η MRM//McCANN Athens δημιούργησε για τη ΔΩΔΩΝΗ
Η MRM//McCANN Athens για λογαριασμό της ΔΩΔΩΝΗ σχεδίασε και υλοποίησε την ψηφιακή ενέργεια “Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ΔΩΔΩΝΗ”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MRM//McCANN Athens για λογαριασμό της ΔΩΔΩΝΗ σχεδίασε και υλοποίησε την ψηφιακή ενέργεια “Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ΔΩΔΩΝΗ”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ειδησεογραφικός όμιλος της Ρουμανίας Mediafax επιλέγει την πλατφόρμα newsasset της ATC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA, στο πλαίσιο ανάπτυξης και ενίσχυσης της, υποδέχεται τον Πέτρο Ευθυμίου, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Εντεταλμένου Συμβούλου του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδιαφέρον των χρηστών αυξήθηκε σημαντικά για αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις όπως το Euro, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τα Oscar και η Eurovision
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα διαδραστικό παιχνίδι ανέλαβε να φτιάξει η OgilvyOne Athens, σε συνέχεια του TVC που επιμελήθηκε η Bold Ogilvy & Mather για τις νέες σοκολάτες Υγείας Παυλίδη Φρούτων Γεύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε μέρα, από την 8η Δεκεμβρίου ως και την 31 Δεκεμβρίου, ένα δώρο – έκπληξη περιμένει τις αναγνώστριες του LadyLike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με σκοπό να αναδείξει τη δυναμική των κινητών τηλεφώνων και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τους marketers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Microsoft ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οριστικοποίησε την εξαγορά του LinkedIn για 26,2 δισ. δολάρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτέλεσμα της αποκλειστικής συνεργασίας των δύο παρόχων για την ελληνική αγορά είναι η δημιουργία της WIND SMART IoT πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνασκόπηση στα κορυφαία videos που οι Έλληνες παρακολούθησαν και μοιράστηκαν το 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Αύξηση Μετοχικού κεφαλαίου κατά 25 εκατ. Ευρώ προχώρησαν οι μέτοχοι της WIND Ελλάς με στόχο την υποστήριξη του επενδυτικού και επιχειρησιακού πλάνου της διοίκησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης την Τρίτη 29 Νοεμβρίου στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory