Στη DigitalWise η Electronet
H DigitalWise αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για τη διαχείριση των social media της Electronet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH DigitalWise αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για τη διαχείριση των social media της Electronet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα mini σειρά του Netwix “Mix Your Fun” αναπτύχθηκε αποκλειστικά για το brand Bacardi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ επισκεψιμότητας τον Αύγουστο κατέγραψε το gazzetta.gr, σε προβολές σελίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΖητήματα πολιτικής και αθλητικά γεγονότα αποτέλεσαν τα «καυτά» θέματα των spam μηνυμάτων στο δεύτερο τρίμηνο του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοποριακή ιδέα υλοποιήθηκε από το τμήμα πληροφορικής της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και έχει ενθουσιάσει άπαντες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση καθηκόντων στον Jayanta Jenkins
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκδοση κατευθυντήριων γραμμών από το BEREC σχετικά με την εφαρμογή του ευρωπαϊκού Κανονισμού για την ουδετερότητα του Διαδικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από νέες συμφωνίες εμπλουτίζει περιεχόμενο και υπηρεσίες, βελτιώνοντας την εμπειρία των συνδρομητών Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον “αέρα” το website www.lassatyres.gr των ελαστικών LASSA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα online καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις απαντήσεις στις ερωτήσεις των νέων έχει η Κωτσόβολος για τη νέα ακαδημαϊκή και σχολική χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Warply, στο πλαίσιο παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε ψηφιακές πληρωμές, έλαβε δυο πολύ σημαντικές πιστοποιήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory