Instagram: Πάνω από 500 εκατ. χρήστες παγκοσμίως
Το Instagram ανακοίνωσε, σε ένα blospot, πως η κοινότητα των χρηστών του κατάφερε να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram ανακοίνωσε, σε ένα blospot, πως η κοινότητα των χρηστών του κατάφερε να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Palo News Digest ξεπερνά τα 40.000 downloads μέσα σε διάστημα 8 μηνών στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelēz International συνεργάζεται με το Facebook στον τομέα των Consumer Insights & Messaging
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος το καλοκαίρι, το Discovergreece.com της Marketing Greece, βάζει πλώρη για μια καλοκαιρινή εμπειρία, με την υποστήριξη της Celestyal Cruises.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATC αναπτύσσει πλατφόρμα επιβεβαίωσης social media περιεχομένου σε συνεργασία με την Deutsche Welle (DW)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημο website για τη μάρκα και microsite για το λανσάρισμα activation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH paysafecard πραγματοποίησε εκδήλωση ενημέρωσης των ΜΜΕ με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία πλατφόρμας πρόθεσης ψήφου για το brexit σε συνεργασία με τη SOFTWeb
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ και το brand STR8 ανανεώνουν τη συνεργασία τους με το Netwix
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο μήνες μετά από την επίσημη παρουσίασή του, ο τουριστικός οδηγός ανακοίνωσε τις πρώτες στρατηγικές συνεργασίες του στην Ιταλία και σειρά από συνεργασίες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν ξεπεράσει την τηλεόραση ως βασική πηγή ενημέρωσης για τους νέους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών (WWDC) που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory