Ρεκόρ για το Oneman.gr τον Ιούνιο
Το Oneman.gr κατέγραψε ρεκόρ επισκεψιμότητας για τον μήνα Ιούνιο καταφθάνοντας τους 1.517.928 μοναδικούς χρήστες (unique browsers).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman.gr κατέγραψε ρεκόρ επισκεψιμότητας για τον μήνα Ιούνιο καταφθάνοντας τους 1.517.928 μοναδικούς χρήστες (unique browsers).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα που μελετά πώς οι αλλαγές στο συγκεκριμένο άθλημα επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πιο απλό τρόπο για γρήγορο Internet στο σπίτι ή στο εξοχικό, προσφέρει η WIND, χάρη στη νέα, ευέλικτη λύση SIMPLEfi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «αυτιά και τα μάτια» διαφημιστών, διαφημιζομένων αλλά και των ανθρώπων της μουσικής βιομηχανίας σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και social media, μπορεί να αποτελέσει η Media Forest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ vice president διεθνών επιχειρήσεων του Twitter, Shailesh Rao αποχωρεί από το social δίκτυο, έπειτα από τέσσερα χρόνια παρουσίας του σε αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωριστή επιχειρηματική συνάντηση με τον παγκοσμίου φήμης ομιλητή για την καινοτομία για περισσότερα από 100 στελέχη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον πιο natural φωτογραφικό διαγωνισμό δημιούργησε η Sheepfish για την Tuborg Lemon Soda!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημέρωση των στελεχών του χώρου της Υγείας για τις νέες τάσεις και πρακτικές του ψηφιακού marketing και της multichannel επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ορόσημο των 2.000 συμμετοχών συνολικά ξεπέρασε το Startup Grind Athens και το γιορτάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισήμανση για «υποβάθμιση ιστοριών από news publishers»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία διαφημιστικών λύσεων αφορά στις αγορές Ελλάδας, Κύπρου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ουγγαρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κ. Στεφανίδης, διευθυντής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), αντικατέστησε τον Βασίλη Δουγαλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory