ΑΒ: Παρουσιάζει δυο νέες εφαρμογές
Με 2 νέες εφαρμογές η ΑΒ Βασιλόπουλος προτρέπει όλους τους καταναλωτές σε έξυπνες online λύσεις και αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2 νέες εφαρμογές η ΑΒ Βασιλόπουλος προτρέπει όλους τους καταναλωτές σε έξυπνες online λύσεις και αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις τέσσερα χρόνια χρειάστηκε το Snapchat για να γίνει μεγαλύτερο μέρος στις καθημερινές ζωές των ανθρώπων σε σύγκριση με το Twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman.gr λάνσαρε επίσημα το “PopCode”, ένα νέο brand για την ποπ κουλτούρα μέσα και έξω από τα όρια της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Aegean με την Carat, η Brainfood Media υλοποίησε για το Avopolis Music Network, το «European Music Festivals 2016»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Forthnet, Πάνου Παπαδόπουλου με τον αρμόδιο Επίτροπο για την Ψηφιακή Οικονομία Günther Oettinge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα κέντρο που σας δίνει γρήγορη πρόσβαση σε ρυθμίσεις για να διασφαλίσετε τα δεδομένα σας στη Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BestPrice.gr παρουσιάζει διαρκώς νέες λειτουργίες, με στόχο να προσφέρει στους χρήστες την πιο εύκολη και γρήγορη έρευνα αγοράς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson ενισχύει την 4G κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και στα 10 γαλλικά γήπεδα που φιλοξενούν το Euro του 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Netflix, το Shazam, το Trip Advisor το Uber και 100 ακόμη διεθνείς ομιλητές και 3.500 σύνεδροι θα συναντηθούν τον Ιούνιο στο ICEEfest τoυ ThinkDigital Group στο Βουκουρέστι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα στοιχεία από τις εταιρείες ερευνών PageFair και Priori Data, που δημοσιεύουν οι «Τάιμς της Νέας Υόρκης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung ανακοινώνει την κυκλοφορία του Galaxy S7 edge Injustice Edition, σε συνεργασία με την Warner Bros και την DC Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Steficon ανέλαβε για λογαριασμό της Diageo Hellas τον σχεδιασμό του website για την διοργάνωση του "Athens Fine Drinking by World Class".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory