Τα «μάτια και τα αυτιά» της Coca Cola βρίσκονται στην Αθήνα
Πώς λειτουργεί το Consumer Interaction Center της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς λειτουργεί το Consumer Interaction Center της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece έχει δυναμική digital παρουσία, ξεπερνώντας τα 28 εκ. impressions σε μόλις 5 μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο Διοικητικό Συμβούλιο εξέλεξε η Τακτική Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εκδήλωση αποκλειστικά αφιερωμένη στην ενδυνάμωση της γυναικείας παρουσίας σε ηγετικές θέσεις στο χώρο εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφεραν Παππάς και Κρέτσος κατά την ίδρυση του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης με την επωνυμία e-media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 14 Ιουνίου, στο συνεδριακό κέντρο Ote Academy, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ημερίδα του LinkedIn στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των πανευρωπαϊκών επαφών του με ΜΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 2 νέες εφαρμογές η ΑΒ Βασιλόπουλος προτρέπει όλους τους καταναλωτές σε έξυπνες online λύσεις και αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις τέσσερα χρόνια χρειάστηκε το Snapchat για να γίνει μεγαλύτερο μέρος στις καθημερινές ζωές των ανθρώπων σε σύγκριση με το Twitter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman.gr λάνσαρε επίσημα το “PopCode”, ένα νέο brand για την ποπ κουλτούρα μέσα και έξω από τα όρια της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Aegean με την Carat, η Brainfood Media υλοποίησε για το Avopolis Music Network, το «European Music Festivals 2016»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Forthnet, Πάνου Παπαδόπουλου με τον αρμόδιο Επίτροπο για την Ψηφιακή Οικονομία Günther Oettinge
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory