Ericsson: Διάθεση συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας
Το Piero επιτρέπει στις εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων να βελτιώσουν τον προγραμματισμό των αθλητικών εκπομπών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Piero επιτρέπει στις εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων να βελτιώσουν τον προγραμματισμό των αθλητικών εκπομπών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερή η σύσταση του μείγματος διαδικτυακής κινητικότητας των αρχηγών κομμάτων (ελληνιστί buzz).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη της υποστήριξης στα social media και διαχείριση της online επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη τοποθέτηση του Kent Walker, Global General Counsel της Google, στην γαλλική εφημερίδα Le Monde.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη σε μια νέα φανταστική εφαρμογή που συνδυάζει την ονειροπόληση με την εικονική πραγματικότητα καταφέραμε και μεταφερθήκαμε στο Google I/O 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication Effect ανέλαβε τη διαχείριση των social media και του site του ΑΘΗΝΕΟ, του χώρου δημιουργικής ζυθοποιίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέγραψε περισσότερα από 9,5 εκ. Pageviews κατά την εβδομάδα της Eurovision 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκρηξη του Φεβρουαρίου δίνει σταδιακά τη θέση της σε χαμηλότερους όγκους στο προσφυγικό και σε πιο ανάλαφρη θεματολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε ημέρες απέμειναν για την υποβολή αιτήσεων του διαγωνισμού Global Start-up Sport Innovation Competition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Σικάγο βρέθηκε η Yuboto προκειμένου να συμμετέχει στις εργασίες της Διεθνούς Εβδομάδας Τηλεπικοινωνιών (ITW2016) που πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 11 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα MINDtap sessions γίνονται θεσμός μετά την επιτυχία του 2nd session με τον Κώστα Σκιάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εγχώρια και βαλκανική αγορά στο επίκεντρο τους ενδιαφέροντος της startup εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory