To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιτυχές το 2ο MINDtap του iMarketing Society

Επιτυχές το 2ο MINDtap του iMarketing Society
Το 2ο MINDtap του iMarketing Society πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 11 Μαΐου 2016 στον Πολυχώρο Eco Zone, του Ομίλου Economia στην Αθήνα, με οικοδεσπότη τον Κώστα Σκιάνη Digital Marketing Director στο MEDIACUBE και εκπαιδευτή στο Google Partner Academy Program.

Τα MINDtap sessions είναι μικρής κλίμακας συναντήσεις (20-30 άτομα) μεταξύ κυρίως των μελών του Σωματείου κι ενός expert οικοδεσπότη με σκοπό την εις βάθος γνώση σε ένα πεδίο, τη συζήτηση και το networking. Τα MINDtap, που έχουν γίνει πλέον θεσμός, γνωρίζουν κάθε φορά όλο και μεγαλύτερη επιτυχία, χάρη στην πρωτότυπη δομή τους, τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις των digital expert ομιλητών τους, τις στοχευμένες παρεμβάσεις του κοινού και τη διαδραστική επικοινωνία μεταξύ τους.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο οικοδεσπότης στην ομιλία του με θέμα «Attribution in Google Analytics. From last Click…to honestly analyzing your visitors», αποκάλυψε με παραστατικό τρόπο χρήσιμα μυστικά και συμβουλές σχετικά με τη χρήση των Google Analytics, κερδίζοντας διθυραμβικά σχόλια από τους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια, μέσα σε μία ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα ακολούθησε ανοιχτός διάλογος, με ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών μεταξύ των συμμετεχόντων.

Το iMarketing Society ευχαριστεί θερμά τον οικοδεσπότη Κώστα Σκιάνη και όλους όσους παρευρέθηκαν και συνετέλεσαν στην επιτυχία της εκδήλωσης. Επίσης, ευχαριστεί τη διεύθυνση του Ομίλου Economia για την άψογη εξυπηρέτησής της και την εταιρεία Ipanema Espresso - Kawacom Hellas για την ευγενική προσφορά του καφέ.