Αdomium: Εμπλουτίζεται με δυνατότητα Private Marketplace
Nέα υπηρεσία για την πραγματοποίηση απευθείας συμφωνιών μεταξύ publishers και διαφημιζομένων μέσω της πλατφόρμας της Phaistos Networks για το Programmatic Buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα υπηρεσία για την πραγματοποίηση απευθείας συμφωνιών μεταξύ publishers και διαφημιζομένων μέσω της πλατφόρμας της Phaistos Networks για το Programmatic Buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα creative director στην εταιρεία που ασχολείται με το web marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας επιβράβευσης και πιστότητας καταναλωτή “Nestlenoiazomai”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ναυτιλιακή των Δωδεκανήσων και νησιών Βορείου-Βορειοανατολικού Αιγαίου, αναθέτει την digital εκπροσώπηση της στην Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα «re:think creativity», επιχειρηματική αποστολή του gi-Cluster θα δώσει, για πρώτη φορά, ηχηρό «παρών» στο διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακής Καινοτομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Instagram αποφάσισε να αλλάξει το ρετρό εικονίδιο της κάμερας και να επανασχεδιάσει τις εφαρμογές για iOs και android
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος ανατρεπτικός διαγωνισμός «τρέχει» στη facebook σελίδα της μάρκας που ενθουσιάζει τα τυπάκια της πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cyta Ελλάδος κάνει ακόμη μία φορά πράξη το μότο της «Όσο συνδυάζεις, τόσο κερδίζεις!» προχωρώντας σε νέες οικονομικές προτάσεις!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας από την ίδρυσή του τον Μάιο του 2011 γιορτάζει αυτές τις ημέρες το Taxibeat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πιο εύκολος τρόπος για τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Χονγκ Κονγκ, η Βόρεια Αμερική και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι οι πιο “συνδεδεμένοι” πληθυσμοί παγκοσμίως, σύμφωνα με τον νέο δείκτη της GfK για τον Συνδεδεμένο Καταναλωτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson προσφέρει στους πελάτες της πρωτοποριακή τεχνολογία και εξειδίκευση στον τομέα της συμπίεσης βίντεο εδώ και 25 σχεδόν χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory