Η Lighthouse για την ΕΛΒΙΔΑ
Σχεδιασμός και οργάνωση ενός site με e-shop διατροφικού περιεχομένου για επαγγελματίες του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και οργάνωση ενός site με e-shop διατροφικού περιεχομένου για επαγγελματίες του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα από τα δημοφιλή συγκροτήματα αναπαλαιωμένων παραδοσιακών κατοικιών στην Κρήτη, εμπιστεύτηκε την Eyewide – Digital Marketing Agency για την ανασχεδίαση του website του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εικονική πραγματικότητα κάνει την εμπειρία του να είσαι εκεί ακόμα πιο συναρπαστική, κι έτσι το YouTube παρουσιάζει δύο νέα στοιχεία εικονικής πραγματικότητας στην Android εφαρμογή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εκπτωτική τιμή των 850 ευρώ σε 4 δόσεις λήγει στις 7 Νοεμβρίου για το course που διοργανώνει η KnowCrunch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Forthnet, συμμετείχε στο 17ο Greek ICT Forum που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου με θέμα: «Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών το αντίδοτο στην ύφεση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Rob Norman της GroupM έδωσε λεπτομέρειες για το deal, που φέρνει την ανεξάρτητη digital εταιρεία στα \"σπλάχνα\" του μεγάλου ομίλου επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο website της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο δημιούργησε η Netsteps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βάρος του σε πιο στοχευμένο marketing ρίχνει το Twitter, το οποίο λανσάρει την πρώτη τηλεοπτική του διαφήμιση στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θύελλα διαμαρτυριών από τους θιγόμενους του κλάδου αλλά και από απλούς φίλους της μπύρας και της ελληνικής μικροζυθοποιίας, για την αύξηση φορολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεχωριστή προσφορά σε 10 τυχερούς δρομείς που θα τρέξουν στον Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ελληνική εταιρεία ανέλαβε την ευρεία διαδικτυακή προβολή του φορέα πιστοποίησης στην Ελληνική και σε τέσσερις Ξένες Αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάθεση κατασκευής του corporate site της εταιρείας χαλιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory