Σε ψηφιακή εποχή η Πελοπόννησος!
Με επιτυχία στέφθηκε η ψηφιακή μετάβαση στην Πελοπόννησο, στα 16 από τα 19 σημεία εκπομπής της περιφέρειας που εξέπεμπαν ακόμη αναλογικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία στέφθηκε η ψηφιακή μετάβαση στην Πελοπόννησο, στα 16 από τα 19 σημεία εκπομπής της περιφέρειας που εξέπεμπαν ακόμη αναλογικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε διαδοχικές ενέργειες στις οποίες θα κληρωθούν αντίστοιχα σετ δώρων για διαφορετικά μοντέλα Piaggio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook για λογαριασμό της Wilkinson Sword δημιούργησε η spiritup LAB σε συνεργασία με το ελληνικό portal Pathfinder.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeputy CEO αναλαμβάνει ο Φραγκίσκος Μονογυιός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ψηφιακή εφαρμογή που δημιούργησε η Sprint Integrated Marketing Communications για την ΕΛΑΪΣ Unilever βραβεύτηκε στα Digital Media Awards 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Gossip-tv.gr γιορτάζει 5 χρόνια διαδικτυακής λειτουργίας και χαρίζει μεγάλα δώρα στους αναγνώστες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH SAP και η Warply οργάνωσαν με επιτυχία ημερίδα για Mobile Marketing & Cloud Computing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία του ΙΑΒ Ηellas για το 1ο τρίμηνο του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχέση των παιδιών με τα new media, τα social media και την τεχνολογία, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στην εκδήλωση «Ericsson TV Day», που διοργανώθηκε στην Αθήνα το διήμερο 17 και 18 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και η 24MEDIA ανακοίνωσαν την έναρξη χορηγικής συνεργασίας για τα δύο επόμενα έτη, σε επίπεδο επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδραστικός διαγωνισμός-παιχνίδι που σχεδίασε η Think Plus και ξεκίνησε να \"τρέχει\" το φετινό καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory