Διαδραστικές εκπομπές της adidas για το Μουντιάλ
Η adidas, ενόψει του FIFA World Cup της Βραζιλίας, αλλάζει τον παραδοσιακό τρόπο που γίνονται οι συνεντεύξεις Τύπου, με την πρωτοποριακή σειρά εκπομπών “The Dugout”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas, ενόψει του FIFA World Cup της Βραζιλίας, αλλάζει τον παραδοσιακό τρόπο που γίνονται οι συνεντεύξεις Τύπου, με την πρωτοποριακή σειρά εκπομπών “The Dugout”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Digital Minds πραγματοποίησε την πρώτη της εκδήλωση για τους Premium YouTube Partners της, την Τετάρτη, 4 Ιουνίου, στα γραφεία της Google Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Ζαλοκώστας είναι ο Νέος Πρόεδρος, σύμφωνα με όσα προέκυψαν από τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης της 15ης Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση προχώρησε ο αγαπημένος διαδικτυακός προορισμός της σημερινής μητέρας, το ManaMia της Nestlé Ελλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή που προσφέρει χρήσιμα εργαλεία στους διοργανωτές ή ομιλητές ενός Συνεδρίου, για τη δημιουργία άμεσης σχέσης με το κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι το φετινό Μάιο, οι νέοι επέλεξαν το neolaia.gr για να ενημερωθούν για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή που προσφέρει ακριβείς εικονικές περιηγήσεις στη χώρα, με ένα μόνο κλικ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 2 εκατομμύρια οι fans και followers του digital δικτύου για τον μήνα Μάιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν ευρηματικό τρόπο βρήκε η Ελληνική αλυσίδα στεγνοκαθαριστηρίων Drops Laundry Services για να υποδεχθεί το Μουντιάλ της Βραζιλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔική της σελίδα στο Facebook απέκτησε η ενέργεια «Οπαδοί Ζωής», στο πλαίσιο Εκστρατείας Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τη Δωρεά Οργάνων και Ιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wedia δημιουργεί το site lifestymfalia.gr, προβάλλοντας έτσι τους σκοπούς και τα έργα του προγράμματος LIFE-Stymfalia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόθεση του social δικτύου να επιτρέψει στο συγκεκριμένο ηλικιακό group να δημιουργεί, νόμιμα, προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory